Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

II.

17. 02. 2024
2
5
62
Autor
fjorda

Jak jen je pomíjivá

Života svíce 

Tak zapal ji více 

Ať neuhasne 


5 názorů

Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Lili...

Miluješ mě?

Ano.

A můžeš víc?

Můžu.

Ale pořád to bude jen LÁSKA...


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Zapálit více...

...klást důraz na něco velmi důležitého, chránit nějskou křehkou pravdu, která se zrodila a vzplála...

Tvoje verše mají různá pojetí výkladu, myšlenek...

...a pokud nás ty výklady nakonec omrzí, třeba můžeme říci: jsou to prostě a jen krásná slova. Tečka. 

Někdy to stačí. Ostatně, mudrovat mi není blízké. Nemám žádné vyšší vzdělání, spíš formální.

Zajímavě tvoříš.


Lili.
před 2 měsíci
Dát tip

Vidím v tom velký smysl: jakobys říkala: zapálit svíci která už hoří, dělat něco, co už se děje, říkat něco, co je dávno zřejmé... promiň, pořád otravuji s tou filosofií ale z Tebe přímo sálají hluboké myšlenky a skryté pravdy.


fjorda
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

V tom je pro mě právě to kouzlo. Zapálit ji víc, i když hoří... Je to vlastně nemožný.... 

Každopádně, v pohodě. Rozumím, že ti to nemusí dávat smysl :)


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Tak ti newim... Zapálit svíčku která již hoří nedává smysl - prostě to nejde více. A života svíce prostě zhasne tehdy kdy dohoří. Tehdy kdy má...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru