Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příběh ranní

21. 02. 2024
8
11
179
Autor
Day-Dream

Jé, zase si bere mě! Mě a žádný jiný! 

Určitě jsem její oblíbený. Heč, ty barevná nádhero vedle. Máš smůlu, ty s tím velkým uchem. Ani ty jsi dnes nevyhrál, ty prcku, co dostala k narozeninám. 

Opět jsem to já, jednoduchý, přesto výrazný, s krásnou červenou barvou a bílými puntíky.

Bude dnes má oblíbená káva? Miluji ten pocit, když ji do mě sype. Někdy přidá i cukr, ale poslední dobou je to sladidlo. 

Občas bývá taková ta světlá, co se ve mě rozpustí jen, co ji zalije horkou vodou. Ale dnes ne – dnes je to ta dobrá, co mám rád. Bývá teď častěji než dřív. Mám pocit, že než ji do mě naliije, musí s ní něco udělat. 

Čekám a mám dlouhou chvíli. Co když zapomněla?

Nezapomněla.

Už mě zalévá blažený pocit společně s krásně horkou tekutinou. Doplní mě až po okraj. To je zvláštní, dnes mléko nebude? Ani ta malá, dobrá smetánka? Mám je rád. Třeba už je ráda nemá.

Usrkává ze mě první doušky a já jsem na sebe pyšný.

Pak osiřím na kuchyňské lince. Tedy, nějaké nádobí tu je, ale stejně si připadám docela sám. A to jsem pořád z větší části plný.

Nechci do mikrovlnky. Je to má noční můra.

Snad mě vypije na krásu.

Tak přece jen zapomněla.

 


11 názorů

Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji, Danny.


Danny
před 2 měsíci
Dát tip

vtipně napsáno, tip


Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Benetka: stovky hrnků a stovky příběhů... 


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip Day-Dream

Mám sousedku a ta hrnky sbírá. Má jich stovky.

Já mám jen ty ke kterým mám citový vztah. 

Dva co jsem si koupil když jsem byl nucen začít žít sám. To mi bylo 21. Jeden je zdobený všelikým barevným ovocem. Dnes jsem z něj pil rozpustnou ness krémovou kávu. Zásadně bez mléka a cukru. Druhý má motiv dívky trhající v kleče květiny. Hrnek se srdíčky jsem si koupil v Brně Komíně v obchodě blila když jsem se učil na maséra. A potom když jsem založil rodinu tak to byl milovaný hrníček mé ženy. Zůstal tu se mnou na rozdíl od ní...


dadíková
před 2 měsíci
Dát tip Day-Dream

dumám nad mým hrnkem :)


Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji za názor, Umbratica. Tento tulipán neznám, je to zajímavé! 


Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip Day-Dream, Benetka

Milé, na Písmáku docela zvláštní dílko. Obsahově mi to připomíná Jiřího Wolkera, který taky psal o prostých věcech denní potřeby, třeba o poštovní schránce.

Zaujala mě, jakožto zahradnici, tvoje přezdívka. Víš, že Daydream (psáno dohromady) je jméno krásného tulipánu? Je to jeden z Darwinhybridů a kvete oranžovožlutě.  Tip.


Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji, Rhodesie. :) 


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Jednou nám jedna hodná kolegyně koupila hrnky prý podle toho, jak se k nám hodí. Stále ho mám - hrnek s Janem Werichem.

 

Jinak - dílko nápaditý...   :)


Day-Dream
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji za kritiku. :) Jistě má toho také hodně co říct. :) 


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip

Pěkné a zajímavé :) Zajímalo by mě, co si o mně myslí můj hrnek. :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru