Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

magnetky alebo kolíky na bielizeň

21. 02. 2024
6
7
89
Autor
Abakus

počet titulov nemá vplyv na súpotrebu a potrebu magnetiek a kolíkov na vešanie 

magnetky alebo kolíky na bielizeň  - Vyššia matematika 2

Preberali sme sčítanie odčítanie – pojedanie cukríkov kazí zuby, charakter a bránia sa tomu aj psychológovia. Plus pri zle vyrátanom príklade baštím cukríky JA. Cukríky došli, Včera sme to zvládli so štipcami, dnes som vytiahla magnetky so zvieratami. Sčitujeme balóny, tučniaka, nejakého hada, občas sa pripletie sova. Asi zratúvam niečo, čo by sa spolu nemalo vyskytovať v prírode, ale sklenená miska to zvláda a ja s ňou.

„Máš to zle,“ sucho mi oznámila moja dcéra.

„To je možné, ale toto počítala Tete sama.“ Tete je moje vnúča – teda dcéra mojej dcéry.

Po chvíli mlčania sa znovu ozvalo moje dieťa. Matka Tete.

„Pozrieš sa mi na zápisnicu z rokovania?“

„A chceš magnetky, alebo vystačíme  s kolíkmi na bielizeň?    


7 názorů

Abakus
před 2 měsíci
Dát tip Alegna, Benetka

Rhodesie, benetka, Alegna - myslím, že sú magnetky o niečo lepšie, než kus slaniny, ktorý si dala moja mama, keď  s bratom čosi preberala a  skončilo to žlčníkovým záchvatom.

Tete možno nie je dokonalá, ale kto z nás je dokonalý?


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip

Sčítání, odečítání, násobení i dělení mi jde obstojně. Ale cukríků jsem před chvílí szdolal celý pytlík a je mi z toho lehce nedobře...   :)


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Úsměvné!!! :D


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip

:))) doufám, že máte poblíž cukrárnu, přidala bych se 


Abakus
před 2 měsíci
Dát tip Alegna, dievča z lesa

Kočkodan - ďakujem rozbaľujem  a niekedy poobede ti to spočítam.

dievča - hračka niekedy trvá skoro hodinu - aspoň ja mám pritom chvíľu pocit večnosti.


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip

Za důvěru dcerky v maminku bych mamince Tete nejraději poslal dárkové balení cukríkov. ;-)


dievča z lesa
před 2 měsíci
Dát tip

sčítanie, odčítanie, zápisnica ... s farebnými magnetkami a kolíkmi to bude hračka***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru