Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2052 semstaršý nešmujtáta

23. 02. 2024
0
0
33
Autor
APV

2052 semstaršý nešmujtáta

12.1. 2024 11:52:48

ušsynepamatuju, jakpřesně roshovorstaťkouzačal, alevjednuchýly mytvrdil:

 

"taksešstaršý!

 

nešty?!

 

nosamozřejmě!

 

takžejásemsetinarodil asemstarší, nešty.

 

tysysemynenarodil.

 

dyšsem tvujsyn, taksemsetimuselnarodit:

 

akdotitořék, žesymujsyn?

 

tati, ušjenproto, žetiodjakživa řikamtati, takmusymbejt tvujsyn.

 

takuš stimpřestaň.

 

tatisempřecebrácha tvýceryhanky, takmusym bejt tvujsyn anemoch semsetinarodit starší, nešsyty, topřecenejde. dyšseněkdo komukolifnarodí, takjepřecemlačí. nonenitotak?

 

tytomufakvěříš, jo?

 

tati, tomuvěříkašdej. dyšseněkdo někomunarodí, takmusýbejtmlačí.

 

aletysyse nenarodilmě!

 

jaktožene?

 

tysysenarodil tvojímámě!

 

no atojetvoježena. mojemáma jetvoježena ajá semsenarodilvám, takžetysešmujtáta.

 

haha tyfakblbneš.

 

jáblbnu?! takjó, jáblbnu. ajaktotedabylo?

 

narodilsysety, narodilse strejda adolf, narodilse strejdatonda afšichnistestarší, nešmy!

 

neškdo - my?

 

já, myrek, dáša, hanka... (tadymam fzávorce myrek jetátybrácha, dášajejehožena ahankajemojemáma)

 

takžejá, kerejsemsetinarodil semstarší, nešty, jo? tojepřecenesmysl.

 

sešstarší, ty, strejda adolf, strejdarudla, tetahelena, strejda...

 

tydlepříbuzný skorovůbecneznam. tati, jásemtvujsyn, takjak můžubejt starší, neštvoji strejdové atety?

 

tymyrku, alevýš, jákoukám, žetytomufakvěřýš, takovýkravyně...

 

žesem tvujsyn, jó?

 

né, tytomuvěřýš, ženejsystaršý nešjá!

 

tati, nemůžubejt staršý, nešty, tojefurtdokola...

 

tvujtáta můžubejt fpapýrech, aleveskutečnosti tybudešfurt staršýnešjá! ahele, tyušsynepamatuješ, jaksmezasvobodna chodilytancovat. já, hanka, panislámová, ty. toušsynepamatuješ, jaksy tancovalseslámovou?

 

tati, jážádnouslámovou neznám ajaksem svámamoch chodit tancovat, dyšstebyly ještěsvobodný ajásenarodil ašposvatbě?

 

jáušsemhrálnaharmonyku, hrálsemfotbal atysesenarodil?

 

no, no, taktobylo, tojeprafda. tyshrálnaharmonyku, hrálsfotbal ajásenarodil.

 

tyshrálkulyčky.

 

jásemnehrálnic, jásenarodil abylsemtvojedítě.

 

helenechámetobjet.

 

konečněrozumnářeč."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru