Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mít/ svůj byt/ či domek, co je více? - aneb Neporazitelná investice... ((Jihomoravský comics))

05. 03. 2024
0
9
99

 

 

 

 

 

 

 

 

Mít/ svůj byt/ či domek, co je více? - aneb  Neporazitelná investice... ((Jihomoravský comics))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


9 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Janina6

Jano, já jsem právě válku  použil proto, že je 1) docela velkoplošná,  2) že se o ní ví docela všeobecně  , a, za 3) že jednotlivé zasažené domy, myslím,  ve válce dopadají v průměru o dost hůře, než třeba ty zasažené tornádem u nás na Břeclavsku předminulý rok tuším... (karikatury holt mají jistá pravidla, aby karikovaly účinně... .

Upravil jsem  jsem celý comics, aby bylo více jasné, o co mi v něm šlo... (viz můj příspěvek ze dne 09 03 2024...). Hezký den Ti přeji... .


stana.lebloch
před 2 měsíci
Dát tip

ČÍslo deset


stana.lebloch
před 2 měsíci
Dát tip

Šij do teho viac


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Janina6

 

 

 

 

Návod na život ad

:::::::::::::::::::::::

 

 

Snažilo se už hodně lidí na život napsat návody; – ale

tahle jejich věc ukázala se vždy/ nakonec

jako psát prstem básně do vody  

 

 

Kdo váhá, v očích bělma, vprostřed vod, co tohoto je

 důvodem;  - ano, na život

rovnováha nezapsatelná/ jediným je návodem...!!

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Barevně se mi nejvíc líbí obrázek č.  2 (asi nejméně výrazný kontrast). Jinak mít svůj dům nebo alespoň byt je určitě dobré, a ani bych tomu neříkala investice. Člověk prostě potřebuje jakousi jistotu střechy nad hlavou, obzvlášť má-li děti... To, že o jakoukoli jistotu můžeme snadno přijít, je známý fakt, na to, abychom pomíjivost předmětů chápali, snad nepotřebujeme takový extrémní příklad, jakým je válka...


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

(Poznámka 2:   ..a na výběr jsem zde dával pouze z několika verzí barevnosti....)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Janina6, stana.lebloch

... .

Na veskrze křesťanském fóru to bylo pochopeno, ..., zde ale raději explicitně dopovím, že smyslem této karikatury je zdůraznit fakt, že neskonale větší význam, než investice do Tvé pozemské nemovitosti, má investice do Chrámu Tvého  (snad) věčného ducha... . 


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

(( ...)).


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

... .

-Kterou verzi byste spíše brali...?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru