Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S tebou na Kampě

06. 03. 2024
7
8
112
Autor
Anfádis

Motto: Museum Kampa prostě milujete

Vůně předjaří
Mísí se
S magií barev a tvarů
Do rozmanitých kompozic

Miluji chvějivé napětí
Jak uchopit představy a myšlenky
Jejich podstatu
Rub a líc

Krása vnímání
Pak ryje brázdy
V plastickém povrchu paměti



8 názorů

Anfádis
před měsícem
Dát tip

Rhodesie

Jó! Moc děkuju :)


Rhodesie
před měsícem
Dát tip

Barevný, voňavý, romantický...   :)


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip lawenderr, Alegna

Anfádis, děláš dobře, dokud v tobě něco samo nedozraje, poslouchej srdíčko, a až se srdíčko rozkouká, samo tě navede.


Anfádis
před 2 měsíci
Dát tip

a2a2a

Veršovánkou... :))

"S tebou na Kampé"  bude fuč, máš pravdu... u ostatního by mě zatím srdce bólelo... :))


Anfádis
před 2 měsíci
Dát tip Marian67

Marian67

Ano, zcela souhlasím.

Bože, ten čas... čím dál vzácnější deviza.


Anfádis
před 2 měsíci
Dát tip

a2a2a

Děkuji za zamyšlení nad mojí veršovámkou.


Marian67
před 2 měsíci
Dát tip Anfádis, Al Jal Úd, Alegna

a když se všechny krásy světa, jak jsi je popsala, spojí s úžasnou výstavou, nelze chtít od života víc...snad jen trochu víc času ;)


a2a2a
před 2 měsíci
Dát tip lawenderr

Dávám jen k zamyšlení mnou upravený tvůj text, který jsem hodně očesal, aniž bych cokoliv změnil, včetně obsahu. 

S tebou na Kampě

Vůně předjaří
magie barev, tvarů,
chvějivé napětí
jak uchopit představy,myšlenky
rub a líc

Vnímání ryje brázdy
v povrchu paměti
_______________________________

Pokusím se zdůvodnit. Vlastní název básně je její součástí, jeho opakování v závěru je zbytečné. ...Vůně... předjaří samo o sobě navozuje asociaci vůně, navíc ho evokuješ i verši ...magie tvarů a barev... ...Miluji... ...jak uchopit.... ...jejich podstatu..., opět nadbytečné verše, je třeba počítat s čtenářovou myslí a považovat si, že ti rozumí i bez doplňků, že spontánně vnímá tvé sdělení. Totéž platí pro slovo ...Vnímání..., v této sloce přemítám i o slovu ...plastickém... v kontextu s vyrytými prázdami. Trochu si to, ale jen trochu, protiřečí, spíše bych uvažoval o něčem ve smyslu, když už plastický, tak spíš prohlubují, naplňují, apod.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru