Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2075 červenálampyčka

10. 03. 2024
1
0
20
Autor
APV

2075 červenálampyčka

9.3. 2024 4:23:34

taktiteťřeknu, cosemněkdy fmynulostisepsal. sedělsemfkafé svýhledemnasvětelný přechotprochotce, kdemůžou takynasprostoklydně přecházetychotkyně. svítilazrofna červenálampyčka prolydinanohách, aležádnýdoprafníprostředek nebylširoko anidaleko fdohledu. upřechodu ušalebyl připravenýpán, kerejchtěl evydentněpřejít. dešsebarvy lampyčekvobrátily, takpán, připravenýnastartu bylstále jenpřipravenýnastartu apečlyvěsledoval, jaksesměrem votbenešáku blýžiloauto. toalejelovelycepomalu. jehořidičkatotiš evidentněvyčkávala nasvojízelenou. aftuchvýlysechodec, snohounakročenou, nanídíval alestálestál, ydyšchotkyně sdruhéstrany ušdáfnošly. stálečekal asledovalauto, kterétéš stálejelo. dyšsekonečnězastavylo avonchtěljít, skočilamu červenálampyčka avonsezasevrátil nasvouvýchozístranu. voprafdudokonale bespečnáchůze přespřechot. protožesemsyčet, taksemnespatřil, jakoprováhal ydruhouzelenou, aleňákseto státmuselo, protožedyšsem vobracelyst, bylstále nasvévýchozístraně.

 

roshotsemse, žedyštambude eště, ašdopyjukapučíno, takmupůjdu ukázat, jakosetodělá.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru