Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Doba nám prý poněkud i ztěžkla, a tak k současnosti veselejší Pel mel neveliký z dneška... ((několik obrázků)) 

16. 03. 2024
6
7
60

 

 

 

 

 

Doba nám prý poněkud i ztěžkla, a tak k současnosti veselejší Pel mel neveliký  z dneška...   ((několik obrázků)) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Isl-d, 023 c. Dva mluví 01,12 b, A4,, n, .16 03 24,04.

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


7 názorů

Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

Lili, také děkuji (každý komentář obrázků (apod.) má pro mne dosti veliký význam... ) ).


Lili.
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E.

Dirigent, ta je o chlup lepší... ostatní však mají také co říci.


Lili.
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E.

Ostrovní, to je ta pravá...


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

Jarmilo, díky za koment, i za návštěvu... :)


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

(..PS:  přidávám někde i tzv. polobarevné verze; - zajímavé je, že *někomu vyloženě vadí...?)

 

*(musím se ale přiznat, že i mně vadily některé (např.) u Petra Urbana...; ono asi také jde o to, kam  zrovna se ta barva přidá, že...)


Jamardi
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E.

Všechny jsou dobrý :) Akorát u toho prvního mám pocit, že jsem méně citlivá na vztyčenou ruku a prsty, ale to bude tím, že nejsem řidič ani autem nejezdím. :)


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

(kdo některou i vypíchne (nebo naopak! - kdo i pohaní...!) ), bude mít (snad) plusový bod na nebesích... :) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru