Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stále je o čem psát

18. 03. 2024
14
21
225
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=jWFb5z3kUSQ&ab_channel=FeverRay

 

https://www.youtube.com/watch?v=dBZkvxCGfuA&ab_channel=Poutn%C3%ADci-Topic

 

https://www.youtube.com/watch?v=P3XZTIaSZSo&ab_channel=vinczenco666

 

 

V pátek když se ke mně sklonila tak_ Voněla! Jarem mládím a sexem. Už tehdy jsem chtěl psát. A vyvrátiti to své ŽE NÁHLE NENÍ O ČEM PSÁT. Už tehdy jsem měl psát. Jenže MyslVesmírPan to nechtěl. MyšLenky hnal do jiných sfér. Nesoudím zda je to či není fér. Prostě se vždy děje právě to co se dít má. (Možná i proto není má.) A tak píši až dnes že: Toho dne mi byla tak blízko blizoučko_! Že se až obě naše osobní bubliny téměř prolínaly. Jako při milování. I zdálo se mi že to po/setkání se Ona snad i záměrně protahuje_! Je to možné? Je.

Dnes byl zase úlisný když přišla. A opět jako v nějaké časové smyčce: Klaply dveře a já věděl že to je Ona. Ale dnes jsem se díval. Přícházela a_ Krásnější už prostě být nemůže! (Ach Pane! Proč mě nechce za muže...?!:) Pak jsem se otočil a čekal co se bude dít. Zastavila se podle mne ale ne podle nýbrž přímo. Ahoj Miri. Ahoj. Podíval jsem se na Ni. Oči Jí zářily jako Polárka s Venuší a_! Ještěže nikdo nic netuší! JSEM TAK RÁDA ŽE UŽ SE SE MNOU BAVÍŠ NORMÁLNĚ! Pane?! Ty to vidíš! Wim. Chtěl jsem Jí říct: Ty TRDLO. Ale neřekl. Namísto toho jsem k Ní přistoupil a objal Ji. Nechala se. (Taky mohla přiletět a přistát facka že?) Trvalo to cca tři sekundy. A přitom celou věčnost. Ach. 

Když v tomhle životě se minem najdu Tě v nějakém jiném...

Jak se máš? Ptá se mne. Jak se už skoro tři měsíce neptala. No... Bylo mi už i líp. A Ty? (Taky jsem se bezmála téměř tři měsíce neptal...) Skoro to vypadá že: 

NEUMÍME/NEMŮŽEME BÝT SPOLU. A ZÁROVEŇ NEMŮŽEME/NEUMÍME BÝT BEZ SEBE.

Ještě pak přišla a... A pochopitelně že opět a zase byla 

 

KOUZELNÁ

XEŽRÁNÍ

SEXI

 

XXL

 

Uzarděle mi ukazuje fotku v debilu a řiká: To je křeežšeek pre Ditku. Já wim Ty TRDLO. Snad jsi mi nechtěla říct že pro to budeš plakat? Ne. To je dobře. Ale moc děkuji že mě opět chceš cítit ve své bublině! Tři měsíce jako půlhodina... Jakoby nebyly. Jakoby to všechno byl jen jeden zlý sen. No... Prostě neumím nenávidět. Umím jen milovat. Stovkou_ Tisícem KILOWAT.

Tak.

 

PeS: Ten petrůvklíč Jí koupím. ;)


21 názorů

Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

.... .

(Myslím, že třeba Norsko se zde vyjádřil podobně, jako já... :):) )


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

Slávku, myslel jsem to tak, že - i včetně odkazů, které přidáváš - Tvé příspěvky často tvoří zde na Písmáku monumentální ostrov :), který se nedá jen tak letmo přelétnout... :) (což je jistě dobře, jen je to pro čtenáře prostě někdy, v jistých směrech, i náročné... :) )


8hanka
před měsícem
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Vlasta roky čarovný..

"přelínám oceán má milá"...kedysi jeden chcel presťahovať Michalovce k Váhu... púšťal mi do telefónu skvelé veci a teraz si neviem spomenúť ani na jednu...alebo predsa len ...jedna z naj bola Nějak se vytrácíš, má lásko...čas je potvora...pieseň rovnako krásna a Michalovce  stále ďaleko na východe na brehu Laborca...

a nakoniec Ti možno aj trochu závidím, že máš o kom snívať, na koho myslieť...ktovie...

 


Benetka
před měsícem
Dát tip

Včera večer v OBI

Já nekoupil Ti sobi

Nýbrž ten slíbený

Petrklíč!

Rudý jako moje srdce

Co pro Tebe tepe

Včera

Dnes 

Zítra

Navždy?


Benetka
před měsícem
Dát tip Aru

Nejsem si zas až tak docela jist jak to myslíš milý Zea. Na druhou stranu ovšem ty výbl... výtv... POTVORY! Nikoho nenutím číst! Je to každého jednoho svobodná volba. :D


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip Benetka

.... .

(Tvé příspěvky zde jsou (většinou) časově i emocionálně pro čtenáře docela náročné, Slávku... :) )


Benetka
před měsícem
Dát tip Alegna

Jo jo. Ty věčný návraty.

Čekáš na Lásku až zaklepe.

Niccc. Není. Nebude.

Přitom stojí za vraty...


dadadik
před měsícem
Dát tip Benetka

to vypadá na nějakej comeback

:)


Benetka
před měsícem
Dát tip dadadik, Alegna, trojort, Zeanddrich E.

Dnes za mnou přišla a omlouvala se mi že si večer nevšimla zmeškaného hovoru ode mne.

Já Ti to vysvětlím řikám Jí. Tvůj kontakt jsem sice o Silvestru zrušil leč zprávy (SMS) nevymazal. A tak jsi na mém seznamu figurovala jen jako číslo. Žena s tetováním jako v koncentráku. A až včera večer jsem Ti konečně přidělil jméno a přitom Ti omylem zavolal. 

Óóó! Řekla. Tak už mám meno!

Ano. Ukáži Ti jej.

AlfaOmega

Usmála se a nevěřícně zakroutila hlávkou...

Ano.

Ona je mé všechno.

PrvníPoslední...

 


trojort
před měsícem
Dát tip Benetka

můj šálek


Norsko 1
před měsícem
Dát tip Benetka, trojort, Zeanddrich E.

Ty vole, ty to hrneš jak Kerouac. Aby ti stačil papír


Kočkodan
před měsícem
Dát tip Benetka

Je velmi dobře, že se vaše vztahy pro oba příjemným způsobem probublinovaly. 


K3
před měsícem
Dát tip Benetka

Krásná LÁSKA-vá srdeční záležitost. Hodně štěstí přeji.


Benetka
před měsícem
Dát tip

Lukáši_: Chyba bude na Tvé straně. Videa mnou vkládaná z YT jsou normálně rozkliknutelná a tedy viditelná. 

Pokud by problem přetrvával tak napiš. Pořešíme to.


Alegna
před měsícem
Dát tip Benetka, Gora, 8hanka

už tě zase poznávám :) ....


dadadik
před měsícem
Dát tip Benetka, Alegna, Gora

básník a jeho múza :)


Benetka
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E.

Jsem o rok mladší než

Černé uhlí

A stejně tak_ Všecky údy

Mám ztuhlí


dadadik
před měsícem
Dát tip Benetka

kolik je Ti?

:))

tak, všecko je možný, nakonec


Philogyny
před měsícem
Dát tip Benetka, trojort

:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru