Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2085 škemral ftramvajy

20. 03. 2024
0
0
27
Autor
APV

2085 škemral ftramvajy

19.3. 2024 4:13

jaksetapraha změnila. gdysysem fníštudoval abylsemvýctam, nešdoma. aprotožesem čtyřročnývoborstudoval asydesetlet, poznalsem naší100věžatou celkemvopstojně. takynezapomeň, žebyla asyvo2metry čtverčenímenší.

fčérasemsefní mělsejýt skamarádemzestudyjí, alevonmusel těsnepřetsrazem kamsyvodejýt nebovodjet ataksomsyfspoměl, žesemušdlhounebyl nahradu aninahradě. taksemsanaň jeltramvajýpodívat. najednýzastáfce nastoupylusměvavýmladík, kerejsetedy nafšechny anafšechno, cosenacházelo fjehoblýskosti, usmýval. zachvílypoklepalnarameno dopodemnou sedícýženy azaprosylrukamatak, žebylo vočividněvočimavidět, ženěcochce. alenevydával přitomsúst žádnýzvuky. poklepanážena, taktéšvočividně, nevědělavocode. anijásem ftuchvýlynetušil. ataksechlapecposunul vožidlyčkudál. alesestejnýmvýsletkem. atakse stáleposouval apoklepával, ašsenakonec našlažena, evydentně yntelygentnější, nešmyfšichnidohromady apustilahosednout. alebohuželtobylo ašvechvíly, dyštramvaj dorazylanazastáfku, kerábyla jehocýlovou.

 

atakchlapec, sneustálemylymúsměvem, vyskočilzesesle aveselevystoupyl.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru