Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak je to také s náma, naznačuje pel mel (hlavně)se zvířátkama...!! ((několik obrázků))

23. 03. 2024
6
7
50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


7 názorů

Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

Děkuji za zanechanou stopu, holky... :)


Evženie Brambůrková
před měsícem
Dát tip Alegna, Zeanddrich E.

Velkej novej starej vůl - tady to není nic nového :-)))


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

(A připoimínám:); - kdo kresbu některou i vypíchne (nebo naopak! - kdo i pohaní...!) ), bude mít (snad) plusový bod na nebesích... :):)


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

Děkuji, holky, za návštěvu i komentáře... :).

(- Phil.- trošku jsem se otřepal jen při té představě potkana v mém šupleti.... :) ) ((na venkovské zemědělské  usedlosti prostě probíhal boj s těmito tvory vždy oboustranně dost nemilosrdně...))


Philogyny
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E., Alegna, trojort, Jamardi

Taky se pobavila. Nahodilo mi vzpomínku. Kdysi jsem synovi koupila pod stromeček vytouženého  potkana, jmenoval se Krysáček. Když mi láskyplně vyšplhal na rameno a během mžiku překousl drát od sluchátek, tak jsem se ještě smála. Ale poté, co se proplížil do šuplete s doklady a udělal si z nich hnízdo, tak už potajmu putoval i s obydlím k další milující rodině... :) 


Jamardi
před měsícem
Dát tip Zeanddrich E.

To se ti povedlo. :)


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

 

 

 

 

(( ...)).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru