Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Namaluji si oblohu s beránky

27. 03. 2024
11
7
126
Autor
trojort

 

 

 

Žili jsme v přesýpacích hodinách a drželi se za ruce úzkým přesypem.   
Sáli si navzájem krev pro občerstvení všech těch dnů. 
S vědomím, že ani za milion let se nepoznáme navzájem tak, že bychom si spletli svoji krev. 
V seznamu svých hříchů jsem usnul na druhé stránce.

Prostranství plná slavností ořechových dortů.
DÁME si schůzku u zpívající fontány-
Možná přijde i Kristus.
Ve dnech, kdy mlha vnáší neklid i do ptačího letu.
Kdy nepomáhají síly amuletu.

I slzy mohou přijít 
To dělá ten písek, když si zpívá vítr.
S modlitebním mlýnkem na létajícím koberci jsme hopsali po hladině nebe jak kamenné žabky. 
Mohli jsme poklidně vzlétnout, aniž by si nás kdokoliv všiml. 
Jedině děti. 
A těm nikdo nevěří.
 
PS.
        Na chodníku šel kluk s elektrickou kytarou a kulhal.     
        Okamžitě se mi vybavil Kulhavý Orfeus. 

 

 

 

 

 

 


7 názorů

Philogyny
před 4 týdny
Dát tip trojort

Mne ani ne, dneska umřela maminka. Zrovná tu kuká kukačka. Pořád prolízám zahradu a hledám, kde má vajíčko. :) Teď mi přidala dva roky. 


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip trojort

... .
(Řekl bych, že Kristus je tam furt - ale malým dětem - a nám, Jihomoravákům - se prostě nevěří...)


trojort
před 4 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

phil

 

sakra to mě vyděsilo...


Kočkodan
před 4 týdny
Dát tip Alegna, trojort

Kristus nejspíš ne, ale možná přijde i kouzelník.

Obzvláštní zalíbení nalézám ve tomto verši : V seznamu svých hříchů jsem usnul na druhé stránce.


Philogyny
před měsícem
Dát tip Alegna, Gora, trojort, dadadik, Zeanddrich E.

Mi se zdálo, že bratr kosí zahradu a syn se houpe na hrazdě. Najednou se pustil a špička kosy se skoro dotkla rukou... Oddechla jsem si. Ale vrátilo se to. On mi vždycky nevědomky vykosil všechny ty kytky a tak... Špička kosy. Najednou jsem byla v místnosti a ležela tam před skříní useknutá dlaň. Nikde nikdo a já šílela, komu mám dřív zavolat. Probudila se svým křikem, bylo nad ránem. Vzbudila manžela a převykládala. Uvařila si kafe. Sedla k noťasu a četla ranní zpávy. Tak jako vždycky... Umřela žena, co celý život pomáhala postiženým....nemocná maminka  jí jako čtyřměsíčnímu miminku uřízla obě ruce v zápěstí, čtyřleté sestře obě ruce.


Evženie Brambůrková
před měsícem
Dát tip Alegna, trojort, Zeanddrich E.

Někdy si vymýšlím takové blbiny, že mi nevěří ani ty děti. Pak ale spolupracují :-)


Alegna
před měsícem
Dát tip Philogyny, trojort, Zeanddrich E.

Nejen, že se dětem nevěří, často jsou hubovány, za to, že "lžou" 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru