Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zázrak

29. 03. 2024
13
8
158

Začínám si uvědomovat jaký zázrak je existence a kolik slunce je v obyčejných dnech, a nejspíš nejde o divoké a vřískavé noci, ale tiché večery, kdy se procházíš s přátelí starou vesnicí a dojdeš k starému hřišti, hřišti s rozpadlou houpačkou a nablýskanou skluzavkou, a jediné co chceš je projet se od shora dolů, sjet to tím nejpomalejším tempem, protože jinak to nejde, už jsi na všechno moc velký, jenže ty se prostě směješ, a ještě jednou si vylezeš ke střeše, co se nikdy neblíží obloze, a necháš se vyfotit na pomlácený foťák vytažený z levé kapsy. Svět má rytmus pomalého ploužáku, tak se přitul k jemné hrudi a tanči, tanči jako bys měl ještě tisíc dní.


8 názorů

Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip Alegna

 

Jj; poezie v próze... . Hezké.


R_laumann
před měsícem
Dát tip kuba.49vojenciak, Alegna

Moc hezké!


Rhodesie
před měsícem
Dát tip kuba.49vojenciak, Alegna, Zeanddrich E.

Skvělý! Také jsem prošel vývojem: Vřískavé noci - tiché večery...


Janina6
před měsícem
Dát tip Alegna, kuba.49vojenciak, Zeanddrich E.

Hezky poeticky řečeno.

Krásný je každý den, ve kterém to naše hlava dovolí.


K3
před měsícem
Dát tip Alegna, kuba.49vojenciak, Zeanddrich E.

To je opravdu poesie v próze. T.


kadeřavá
před měsícem
Dát tip Alegna, kuba.49vojenciak, Zeanddrich E.

Paráda


Alegna
před měsícem
Dát tip kuba.49vojenciak, Gora

To je moc pěkný text, souzním s ním 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru