Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2096 semjejych štamgast

31. 03. 2024
0
1
29
Autor
APV

2096 semjejych štamgast

30.3.2024 5:27

vot těchdop, cosefteplicých čistějulyce, sempokašdý cetlovačkouzastěračem povolanej kfajnémupohovoru napolycejnicy doprosetic. nikdysemsy voznamujýcýcedulyčky, žesečistotachystá, nefšim. alefčera, dyšsemsevracelspabu, takano, protožesem mělzaparkováno hnetvedleněj. dosvědělsemse, ževočista budeprobýhatzejtra votšestidoštrnácti ataksemsy dalupomínku napět třicet abychpřeparkoval. ránosempřeparkoval amělteda problémvyřešenej. chystalsemse normálněnasnídat asepsatklasu. fdevětmytůtla dalšíupomínka, žemamjít dodatártu reklamovat elektryckejzapalovač, dobýjenejplynem. šelsemtedatam, abymyřekly, žetenlevůbec nemajfsortymentu amuselsemsytedyhovopstarat někdejynde. vrátilsemsedom hoditdoklydu apřemejšlet gdesemhokoupyl. alenicsemnevymyslel. udělalosepěkně atakměnapadlo, žepudunagolf.

 

dyšsempřišel kautu, mělsem zastěračem známoucedulku, abychserychledostavyl napolycejnicy kvykonánítrestu.

 

(afzávorkách ještěmam, žemártyby kvykonánítrestudosepsal …abasta!!! setřemavykřičníkyma, alejáne).


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru