Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2098 zvýtězylsem

03. 04. 2024
0
0
17
Autor
APV

2098 zvýtězylsem

1.4.2024 5:55

potřechchvynechanejchsezónách semfpátek šelbarču apodlemýhoskromnýho avotpřirození stryktněsoudnýhonázoru mytošlocelkemdobře ataksemudělal roshodovačku, žesypůjdu zasejednoubouchnout turnaj. původně sempřetpokládal, žebudu takových5roků pouzetrénovat, nešbudu mýtjystotu, žezvítězím, copudu. aledyšmě perfektněvycházely ytakovýrány, kerýbynikdonikdynedal, taksemnatěch 5roků mrsknulygnorovačku apřihlásylse naturnajušteť, respektyvetechdy, dyšemtoudělal. fnedělybylofajnépočasí yklucyveflajtu ataksembylrát, žesemšelhrát. (fzávorce alemam, žerýmovačky ušmětaknebavěj...)

takysemy dobředařilo, alejednujamku sempřeschabéprotestyškrt. todyšsem fšechnydrajvyfláknul dolesýčka načekanou. myslelsemsy, žemíčkysoustracený,  alepaksemtam nakonecšel afšechnytři, kerýsemtamfláknul, našel. bylynaneuvěřitelných 5icentymetrech štverečných, cošměpotěšilo, jaksempřesný aještěvíc, žesemnadalších fblýskosti senacházejýcýchmetrech našel další2mýčky. ypocelýsbytekhry semycelkemdařilo ataksemsetěšil navýsletky. 

snichsemsedosvěděl, žesembyl štrnáctej. dyšsemsyspočítal, žebyl kanónstart, cošznamená, žesoufšechnymetyvopsazený askašdýdirky, cojejamka, kerejchjenahřišti 18, startujou 4hráči, cojedohromady 72, taksemsyspočítal, žesembyl 14ý ze 72ou, cošnapoprvý nenišpatný. třisezónysemvynechal astřemavykřičníkama vopakuju 14-ý ze 72ou!!!

 

sbývá ušjendodat, žesemse domananetudočet, žesmebyly rosdělenýdodvou kategoryjí, kdefprvníjbylo 57hráčů aftýdruhý, kdenásbylo15 sembylyjá ateda14ý, takžesem - aleurčitědrtivě rosekaljednohoprďolu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru