Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu

06. 04. 2024
9
10
96
Autor
dadadik

    

 

stýská se mi po tom

   co bylo před léty

   před rokem

   před týdnem

 

po tom co bylo včera

   před hodinou

 

 

 

 

 


10 názorů

dadadik
před 4 týdny
Dát tip Alegna

Alegna - myslím je to naladěním :)


Alegna
před 4 týdny
Dát tip

hm, ono nové to staré zase nahradí, ale trocha nostalgie po odešlém dělá duši dobře :)


dadadik
před 4 týdny
Dát tip

Abakus dobre, ale toto je o něčem jiném :)


Abakus
před 4 týdny
Dát tip dadadik

sú veci, za ktorými mi naozaj nie je ľúto. A aj tie sa  dajú vybehať. Zavreté hranice, strieľanie do ľudí, prvomájové pochody, zjazdy, toaletný papier na reťazi....


Kočkodan
před 4 týdny
Dát tip dadadik

Krátce jsem uvažoval o tom, že ke tvému dílku bez názvu napíšu komentář bez písmen a znaků, ale to semi pak zdálo být přece jen příliš extravagantní či revoluční. Mým vroucím přání je, aby se ti po tomto mém textu nejpozději za hodinu a čtvrt natolik zastesklo, že si ho znovu vyhledáš a opětovně se zrakově a duchovně polaskáš s každou jeho bukvou. I s následujícím emotikonem - ;-)


dadadik
před 4 týdny
Dát tip

.... Nore neuč orla lítat :)

a pak - on ten stesk je takovej příjemnej, taky :)


Norsko 1
před 4 týdny
Dát tip

.. trápit se a přidávat, když ti to nejde


dadadik
před 4 týdny
Dát tip

Norsko cvičit na zemi nestačí?

s malou procházečkou?

:)


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip dadadik, Norsko 1

... .

(Neboj; vše zůstalo zapsáno alespoň v Akáše, všeobecné kronice lidstva - a z§stane to tam snad alespoň do doby, co planeta Země bude planetou Zemí... :) )


Norsko 1
před 4 týdny
Dát tip dadadik

Na stýskání je nejlepší začít běhat 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru