Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trauma z rasy ? ((Jihomoravský comics)) (plus bonus)

08. 04. 2024
4
10
55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

plus bonus:

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


10 názorů

Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

(Oprava:    tak jmenuji...)


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

 

A když jsme u těch Židů, tak jsenuji alespoň dva (česky hovořící...), které jsem velice rád v životě potkal ...:) 

Jefim Fistein

Ivan Kraus

(a vlastně i s hubatým Arnoštem Lustigem jsem se vídal rád... :) )


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip Jamardi

 

(jinak, Jarmilo, já Žida venku někdy i poznám... :); např. tuším předevčírem jsem v metru pravděpodobně viděl Žida - bo měl na hlavě jarmulku...! :) )


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

 

A děkuji samozřejmě i všem dalším zde... :).


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

... .

Bylo to, Jarmilo, myšleno šířeji (ad třeba Steinerovy poznámky o tom, že některé rasy jsou vývojově na sestupu - Mongolové...?), a některé naopak jiné na vzestupu (Rusové, a Slovani všeobecně...?); ... ; jiné ovšem jsou na samém svém vývojovém vrcholu, ze kterého asi nemají kam výše už postupovat (západoevropané všeobecně, seveřané - tzv. árijská rasa) apod.).

 

(( ...)).

Díky za koment, tip i návštěvu... :).


Jamardi
před 3 týdny
Dát tip

Asi narážíš na to, že nedávno Whoopi Goldbergová řekla, že Židé nejsou jiná rasa, protože Žida nelze podle zevnějšku rozeznat od jiných bělochů. Já to taky nepoznám a též bych neřekla, že jsou jiná rasa.


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

 

Jinak jsem vlastně chtěl zde ještě požádat o návrhy lepšího (výstižnějšího ?) názvu ..toho comicsu... .


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

 

Díky, Lukáši, za návštěvu, tip i komentáš... :)


Zeanddrich E.
před 3 týdny
Dát tip

 

(dívám se, že nějak se mi přeskočila data, či co... :) ))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru