Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SNY vs. REALITA

14. 04. 2024
4
6
65
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=EyMGq6tIBew&ab_channel=KarelKryl-Topic

 

 

Jsem já a ZLATOHNĚDÁ. Stojíme u vchodu obrovského hotelu. A někde v budově má své autorské čtení KOČKODAN. Všem přítomným pak věnuje autogram do sbírky jeho howadin! A to už prostě stojí za tu námahu!!! Vcházíme dovnitř a jdeme dlouhými chodbami a spoustou nekonečných schodišť. Mezitím dveře. Mraky dveří! A pak zase chodby a pro změnu opět schodiště... Zpočátku se šineme spolu se ZLATOHNĚDOU jen tak vedle sebe. Ale jak stoupáme výš a výš mrakodrapem náhle jdeme ruku v ruce!!! Cítím teplo Její dlaně a taky tep srdce. NEUVĚŘITELNÉ!!! Nakonec přijdeme do místnosti kde je na stolku vprostřed velké terárium. A v něm... Obrovská žába! Zelenohnědá... Hledáme KOČKODANA a náhle žába promluví jako že to je On! A sakra! Tohle nikdo nečekal! Chvilku spolu mluvíme ale už newim o čem......

V realitě... Sotva vím jaké je teplo Její dlaně. Ale vím. Ve skutečnosti jsem Jí když ne odporným tak zcela evidetně bezmála téměř sotva TOLEROVATELNÝM. Ještě když jsem Ji vozil do a z práce stalo se to na co často myslím a ještě jsem to nikomu nikdy neřekl a ani nikam nenapsal. Když jsme si tak při cestě řekli svá možná největší vnitřní tajemství a trápení navzájem_! Chytil jsem Ji za ruku. Jako že na znamení sounáležitosti. A TO! S JAKÝM ODPOREM MNE ODVRHLA...!!! TO NELZE PROSTĚ ZAPOMENOUT...!

Vím. Jsem hloupý. Šest let si na ni myslím a přitom jsem pro Ni míň než vzduch. Možná jsem ještě tak smrduté hovno na podrážce Jejích střevíčků do kterého omylem šlápla. A jak jen já se snažil/snažím!!! Abych... Co vlastně? Ji zaujal nebo tak. Aby... Ále. Škoda slov. Včetně těch SMSkových. Nestojím Jí ani za to aby odepsala. Stačilo by třeba: Miri! To je hrozné!! To už mi nepíš!!! Nebo: Jsi iba len taká trápka. Nechaj ma byt prosím. Už mi nepíš! Ale to ne. Nic. Ani čárka... 

Vieš Miri: Mám stále veľa roboty...

A čo robíš?

Napríklad včera tri vaničky zmrzliny a mesko na obed a...

Samé jedlo. Nuž a potom kde asi môžem byt ja... :)

No... Tak aspoň že jsme spolu ve snech že......

TPČ VOLE JO.

To stojí za to!!!

ROZHODNĚ!!!!!!

Jo.

 

Nasrat.

 

 

Tfuj!


6 názorů

Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip trojort, Philogyny

Já k tomu kváknu, že mám trochu obavy, jestli není přeměna ze savce (opice, eventuálně dokonce člověka) v obojživelníka (patrně hypertrofovaný hybrid skokana zeleného a hnědého) přeci jen určitý společenský sešup. Na druhou stranu – ocitnout se ve tvém snu je prostě sen… Písmačky, vezměte si z bena příklad! ;-)


aleš-novák
před 2 týdny
Dát tip

V pohádce stačí žábu políbit...


dadadik
před 2 týdny
Dát tip

Aru - bez citu? Neznám :)


Aru
před 2 týdny
Dát tip Alegna, dadadik

Kočkodan bude jistě potěšen, že se objevil ve vyprávění a ve slušivém žabím kabátku :D

na druhou stranu je ale lepší mít ještě nějaký jako ty city, než žádný,... nebo ne?


Alegna
před 2 týdny
Dát tip Philogyny

njn, tohle je těžké a čím víc se člověk snaží, tím víc sám sebe vybudí a druhého odradí, přála bych ti, abys to mohl zažít naopak


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Philogyny

mně kdyby někdo nechtěl, tak okamžitě u mě končí ... :)

ale fakt

divný, že to tak nějak nemáš... možná se ti líbí soužení se :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru