Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každé ráno vyjde Slunce

15. 04. 2024
6
5
66
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=6dSE4fgOf2Q&ab_channel=sina-drums

 

 

Obdivuji lidi kteří něco umí.

Já neumím nic.

Možná snad jen nasírat jiné lidi no.

Ale stejně je to jedno protože už za chvilku nebudu a přesto každé ráno Slunce vyjde.

Jednou před mnoha lety chtěli frantíci zrušit patentový ouřad neb prý je zbytečný páč již bylo vše vynalezeno.

A jindy zas někdo kdo do toho vidí! Řek: Žádná nová hudba už nejde složit. Všechno už tu jednou bylo a jen se to furt recykluje dokoladokoladokolado........ Jo. Možná. A pak taky ty tzv. Covery že?

No a Sinu já sleduju už dlouho. Vona fuckt je s těma bicákama dobrá! Ale tadyk se teda ještě spojila s jinejma a ti sou taky dobří! Jako ti bobří! Třeba ta holka co zpívá! To je fuckt MASO!!! 

Toš... Trocha sem sa nechál unést no.

Omluvuju se.

Ale fuckt si to lidičky pusťte.

Je sqělá.

Jo.


5 názorů

Aru
před 2 týdny
Dát tip Benetka

no Bene, každej nemusí něco umět, ono nás bude víc :)


Evženie Brambůrková
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Vynálezy musí být, některé jsou i pro lidi :-)))


Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Zvířecí covřík se mi zamlouval, ale o ňadra standardní velikosti by u mě zvítězil asi přeci jen Eric.


Alegna
před 2 týdny
Dát tip Benetka

hm, skvělá hudba ....


Lili.
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Zajímavé, to tedy ano! A fak zajímavé... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru