Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komolím, komolíš, komolí 3

19. 04. 2024
8
9
74

Pro případ rozvodnění řeky Tibery patří k záchranným prostředkům obyvatel Vatikánu vatikánoe.

Herci z řad neurozených měšťanů se nemohli dostat k pořádným rolím. Byli stále obyčejní plejbeci.

Svatý Vít se snažil hlásat víru. Už jako chlapce ho napadlo, že nejefektivněji metoda je, když hledající sami přijdou do nějaké budovy a odtud si víru odnesou. Proto byl založen krám svatého Víta.

Každoročně s manželkou slavíme den, kdy jsme se poprvé milovali. Letos jsme měli jebulejní výročí.

Podezření, že nám soused ukradl parcelu, nám potvrdil kastrační úřad.

Impotentní manžel podal kastrační stížnost proti rozsudku o rozvedení jeho manželství.

Nejlépe se mi vyměšuje, když mi k tomu na záchodě příjemně hraje George Bidet.

Veterinář mi dal pro mého labradorského retrívra léky na odčernění psa.

Vědcům se podařilo zkřížit myš se žábou. Před nedávnem se narodilo první mládě – myšpulec.

V severní části Sibiře byl objeven nový druh kočkovité šelmy. Žije na půdách odlehlých a opuštěních usedlostí. Vědci mu dali název Půdorys, latinsky Atticae lynx.

 


9 názorů

Rhodesie
před 2 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

:) Hlavně jebulejní výročí (my ho máme v červenci) a Půdorys...


Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Vypíchnutí si u mě zaslouží především oslava.  

Zmínění plejbeci se snažili proniknout do pornoprůmyslu. Tvrdili, že jsou prej bejci.


Nami 99
před 2 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Supeeer - všechny - jebulejní výročí  vede. 


Evženie Brambůrková
před 2 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Je to mile úsměvné.


Aru
před 2 týdny
Dát tip Zajíc Březňák, Radovan Jiří Voříšek

Zajíci, to jsem netušil, že Noe byl Adamita :))


Zajíc Březňák
před 2 týdny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

To by mě zajímalo, kolik taková víra asi stojí... Třeba si taky přijdu, až bude ve slevě. :)


Zajíc Březňák
před 2 týdny
Dát tip Aru, Radovan Jiří Voříšek

Když už je řeč o Noemovi: Noe byl taky průkopníkem vinařství, vysadil vinici, opil se, až usnul, a obnažil se ve svém stanu. :)


Aru
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Zajíc Březňák, Radovan Jiří Voříšek

Noe hlavně hulil trávu a byl pořád mimo, jinak by nic nestavěl :D

mám to jako téma na povídku, stačí se na to vrhnout :))


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Zajíc Březňák, Radovan Jiří Voříšek

To už věděl i starý Noe že na velkou vodu je nejlepší vatikánoe... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru