Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

REJNY

29. 04. 2024
4
9
54
Autor
Lili.

Kapky ticha,

Na střechách tančí v rytmu,

Život probouzí.


9 názorů

Lili.
před 2 týdny
Dát tip

Velice příjemné odezvy za něž děkuji.

Možná to mělo fakticky být nazváno Rejdy. No je vidět, že mnohé a mnozí z Vás jste trochu dál. Vidíte mnohé zajímavé perspektivy.

Já jsem syrová básnířka, čili co napadne, napíšu a zveřejním. Žádné tepelné úpravy ani mazlení se slovy. A to je mohe chyba. No jo. Asi už to bebude lepší. Třeba u obrazů bych si to nedovedla představit. Vždyť mistři tvořili plátna celou věčnost. To by to vypadalo. Inspirace.Naplácat barvy.Pověsit... :-):-):-)


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip Lili.

.... .

(Lili, vidím, že jsi neobčejně plodná :); pár dnů jsem na Písmáku nebyl :) - a Ty jsi stihla tohle všechno... :)  )


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Lili.

:D

Vtipné, Andreino!


Andreina
před 2 týdny
Dát tip Janina6, Lili.

Hele, Janina má pravdu, a podle mého není úprava názvu složitá, protože každému musí být jasné, že ty kapky provádí REJDY.


Lili.
před 2 týdny
Dát tip

Déšť očišťuje nejen svět, ale možná i duši... 


Lili.
před 2 týdny
Dát tip

Já neodpověděla jasně, to se mi často děje - no ty hrátky s cizími výrazy mají v tomto případě i v jiných opravdu svůj význam, jak jsi ostatně velmi bystře uhodla :-D


Janina6
před 2 týdny
Dát tip

No to právě nejsou, tedy aspoň mně připadají jako celkem "normální" básničky (myslím tuhle a Riverku), jen mě zajímalo, jestli má ta hra s angličtinou v názvech nějaký speciální důvod. Ale hrát si je možné i bez důvodu, jasně ;)


Lili.
před 2 týdny
Dát tip

... možná jsou ta díla tak divná že potřebují i divné názvy.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Vaj ty zvláštní názvy? Kvůli kchůlivosti? :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru