Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holubí SOS

02. 05. 2024
8
14
135
Autor
Jamardi

Ochladilo se -

od okna ke krmítku

přelétá holub

 

Prázdno pod stromem

- do krmítka pro vrabce

tři se vměstnají


14 názorů

Jamardi
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

Karle, já bych si také bývala myslela, že se tam nevejdou. :) Museli mít asi strašný hlad. To hrdličky jsem tam viděla dvě najednou jen jednou, raději tam lítá jedna po druhé. Dík :)

Luboši, máš fajn nápad :) Někde ubude a někde přibude a někdy to celé dobře dopadne. V tomto případě také, protože pod stromem se už zase krmí. :)

Romane, ne, myslela jsem to úplně konkrétně.


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

Líbí se mi obě :);  jsou to takové mimočasové výhledy z okna... :) ?


Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip Jamardi

Jarmilo, já si vypůjčil jeden tvůj řádek:

Prázdno pod stromem

odběhl i s jablkem

Newton cos píše


K3
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

Kde je živo, netleje. Soos:). U nás holubi moc nejsou, o to víc hrdliček. Ale tři by se do našeho mini krmítka nevešly.


Jamardi
před 2 týdny
Dát tip

Romane, dík :)


Jamardi
před 2 týdny
Dát tip

dievča z lesa, i u nás zpívají, co jim hrdélka stačí. Hlavně hrdličky.  Jsou tu straky, ty asi útočí, ale nevím o tom, nic neslyším. Větší dravci ne. Kočky asi taky, ty zase na zahradách, ale nevím o nich. Děkuju :)


dievča z lesa
před 2 týdny
Dát tip toot, Zeanddrich E.

je čas pozorovania a spievajú až do súmraku ... u nás je to aj boj o život, mačky a lietajúce dravce skúmajú možnosti ... častokrát sa rozliehajú poplašné správy***


toot
před 2 týdny
Dát tip

... --- ... 

jsem to ale truhlík


Jamardi
před 2 týdny
Dát tip toot, Zeanddrich E.

toot, SOS je signál pro volání o pomoc.


toot
před 2 týdny
Dát tip

k názvu - holubí sos ... holub na víně? ...  jinak pěkné ... 


Jamardi
před 2 týdny
Dát tip

slyším volání vlků, Biskupe, Alegno, děkuju :)


Jamardi
před 2 týdny
Dát tip

Ireno dík :) Tu dopovězenost jsem si neuvědomila. 

Andreino, v tom druhém případě jsem to myslela jinak. Pod stromem bývalo krmení pro holuby, ale teď tam z nějakého důvody nebylo (asi se tomu člověku, který tam dává chleba a rohlíky něco stalo), tak šli na jídlo k vrabcům. (A též třeba na jistý balkon, viděla jsem je, oni vědí kde.) Když je velká zima, dávám semena i na zem pro holuby, jinak ne. Ale jak neměli nic pod stromem, přišli mě upozornit, věděli, které okno je moje. A narvali se do toho krmítka. :) Děkuju :)


Andreina
před 2 týdny
Dát tip

Mně se líbí, ale musela jsem dost přemýšlet, protože v první chvíli mi připadala první věta druhé části nelogická v návaznosti na celek. Když holub letěl od okna ke krmítku, proč je prázdno pod stromem. Potom mi to došlo. Kde by se vzali ti dva další holubi. Takže za mě dobré.


Gora
před 2 týdny
Dát tip

Jarmilo, za mne sice mini - dopovězenost v prvním /ochladilo se/ a kvůli nekonkrétně popsané situaci ve druhém /to by potřebovalo dobrý nápad zpracovat jinak/ - posílám tip za dobré nakročení k haiku.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru