Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám plán

10. 05. 2024
13
11
181

Příští zastávka: „Dlouhá třída“

Zastavuju u ostrůvku, nechávám nastoupit pár důchodců a jednoho nezdvořáka v kšiltovce. Do práce sem se těšil. Tramvaje miluju už od mala, kdy sem s nima šoupal po koberci ještě v plínách.

 

Příští zastávka: „Čechův most“

Chci, aby Marie viděla, kam sem to dotáhnul. Nejlíp, aby se o mně psalo v novinách, poslal bych jí každej článek.

Slunce se vytahuje nad šedivou řeku, ta teče dál jak šílená a vůbec nezastavuje.

 

Příští zastávka: „Malostranská“

Čekám, než všichni nastoupěj. Z metra se jich valí celá lavina. Kdyby tušili, co se chystá, nejspíš by radši hodili zpátečku…

 

Příští zastávka: „Malostranské náměstí“

Mám plán. Vjedu do lidí na přechodu. Bude to hračka, dyť spousta lidí tam skáče pod kola skoro samo.

Stane se to hned na tom dalším, za Malostranským náměstím. Je totiž v zatáčce a je málo času se rozhlídnout.

 

Příští zastávka: „Hellichova“

Bouchnu do palubní desky, až prasknou nějaký tlačítka. Na přechodu nikdo nebyl.

Pouštím se tyče, vystupuju.

Už mám jinej plán. Půjdu vařit do televize. Vyhraju kuchařskou soutěž a stanu se slavným. Budu mít vlastní pořad, do kterýho si pozvu Marii.

Zrovna mi volá. S radostí jí hovor beru:

 

- Už sem vystoupil, maminko.

- Ne, už tam skoro sem. Ráno budu loupat cibuli, odpoledne nevím.

- Hned po praxích sednu do tramvaje. Zas budu řídit.


11 názorů

Janina6
před týdnem
Dát tip Biskup z Bath a Wells

Skvělé :)


Benetka: tak, a svlečené holky plavé budou až příště, už by těch zážitků bylo moc... ;-)


toot: ano, výborně :)


Evženie Brambůrková
před týdnem
Dát tip Biskup z Bath a Wells

Co jednoho napadne při cestě tramvají.


Benetka
před týdnem
Dát tip Aru

Líbí se mi to! Ale kdyby po mně chtěl někdo vysvětlení proč tak bych musel popravdě říct že tak úplně NEWIM. Možná že je to (a možná že jen pro mne!) tak hezky hravé... Jak naivní svlečené holky plavé........


K3
před týdnem
Dát tip Biskup z Bath a Wells

Řidič může mít podobné myšlenky a může nastat zkrat, to je pak horší.


toot
před týdnem
Dát tip Biskup z Bath a Wells

15? :)


Díky.


lastgasp
před 2 týdny
Dát tip Biskup z Bath a Wells, Philogyny

Parádně zlomený text. Dokonalá situace.


Gora
před 2 týdny
Dát tip Biskup z Bath a Wells

Dobrá psychologická sonda. Sice neveselá, ale...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru