Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Love is not about

25. 05. 2024
1
3
65
Autor
Gabri

Love is not about:

 

shrinking into a form your partner wishes you to be.

your partner hating your loudness.

choosing between your partner and your dear friends.

your partner making you feel bad about making time for your friends and yourself.

stealing your freedom and making your time your partner's property.

saying things that hurt you and not apologizing for them.

him standing up for his parents instead of standing up for yourself.

ruining your joy when you explore a new passion just because he seems to know everything about it.

stealing your positive energy.

yelling at you and not allowing you to yell back. 

disrespecting your boundaries and trying to change them and push them in his direction.


3 názory

Tak si dám pozor, aby mi ta příští báseň neunikla. Nojo, takhle ta angličtina dává smysl :)


Gabri
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Děkuji velmi za názor :-) Cením si ho.

Ano, vše to je podle osobní zkušenosti, ale máte prvadu, že to, co popisuji v básni, je dnes ve vztazích velmi běžné a tím pádem to může působit ohraně. Alespoň se v tom ale mnoho žen i mužů najde a bude to pro ně uchopitelnější, než kdyby má zpověď byla konkrétnější. Ještě jednou děkuji za názor, je pro mě cenným vodítkem, jak mohu se svou tvorbou zacházet dál.

Báseň na téma "What love IS about?" budu psát velmi brzy, už mám nějaké nápady :-) 

Anglicky jsem psala z vícero důvodů. Sbírám inspiraci z knihy Healing through words od Rupi Kaur a tato báseň vznikla díky jednomu cvičení z této knihy. Taky jsem chtěla báseň sdílet se svými přáteli, kteří neumí česky. Angličtinu jsem studovala a chtěla jsem svou tvorbu obohatit i o cizojazyčnou.


Líbí se mi ten verš s přílišnou hlasitostí, tím jak je konkrétní. Vlastně i ten s tím novým koníčkem je něco, co jsem ještě neslyšel. Ostatní mi připadá ohrané, ale to nic nemění na tom, že je to asi všechno pravda.  Mám pocit, že mnohem těžší (a tím pádem i zajímavější) je odpovídat na otázku "What love IS about?".  Taky je to první báseň v angličtině, kterou tady vidím. Mohu se zeptat, proč anglicky?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru