Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Patnác mých citátů

24. 07. 2002
6
0
1314
Autor
Twardowski

Další z citátů. Prosím o vážnou kritiku, myslím to vážně.

1. Shakespear v každé své tragedii uzpůsobil děj tak, aby na konci mohl konat masové vraždy.

 

2. Dobří lidé jsou bílé krvinky společnosti. Musí mýtit viry jako fašismus.

 

3. Kdo nebere zajatce, má větší ztráty ve vlastních řadách.

 

4. Čím více máš času, tím buď rozvážnější, pokud si úspěch zasloužíš, neuteče ti.

 

5. Genialita není v hlavě, ale v srdci.

 

6. Až vědci zjistí, že jsme nic, prosím, aby to zatajili.

 

7. Dva lidé, kteří se nemají navzájem co naučit, jsou chudí

 

8. Tužka nemá velkou cenu, ale myšlenky s ni napsané už

mohou.

 

9. Když jsi si něčím jist, přehodnoť situaci, něco není v pořádku.

 

10. Pokud má něco dobrý obsah, samo o sobě to nestačí, je potřeba i dobrý obal (obal prodává, obsah uspokojuje).

 

11. Dávej pozor, abys se nestal pouze stínem jiného člověka. V noci se stíny ztrácí (jsou chvíle, kdy se stíny ztrácí).

 

12. Lidé nemají rádi výjimky, protože vyvracejí pravidla, která museli dlouho vymýšlet a zastávat se jich.

 

13. Jsi tolik méně zranitelný, nakolik se znáš.

 

14. Každý máme v sobě zvíře, které musíme sledovat.

 

15. Za bojovníkem najdete řady mrtvol. Za filozofem řady knih.


Angeri
24. 09. 2003
Dát tip
8!*

Olyfka
05. 04. 2003
Dát tip
Žádný výrok se nedá dokázat (nevšímej si toho paradoxu). Moje oči vnímaj nebe modře a říkám o nebi, že je modré. Tvoje oči můžou vnímat nebe zeleně a říkat, že je modré. Myslím, že vědci nikdy nezjistí, že nejsme nic. teda oni už si někteří myslí, že to zjistili.

myslím, že některé by potřebovaly prohloubit, jiné jsou mi tak nějak známé a ten zbytek je dobrý (viz. ostatní)

Houbatec
26. 07. 2002
Dát tip
9! *

myrinda
25. 07. 2002
Dát tip
mne se libi:4-11, jen ta 11 bez zavorky

Marco
25. 07. 2002
Dát tip
Kritika k citátům asi takto: mě oslovují tedy zdají se být dobré tyto: 3, 5, 6, ( 6 bych ale napsal nějak jinak, ne za tvou osobu, jestli mi rozumíš...) 7, 12, 15, myslím, že vůbec nejlepší je asi 5 a 12, jo 4 je dobrá! °°

Ikvous
24. 07. 2002
Dát tip
CLUB K citátům se docela blbě dělá kritiky. Pokud to není volovina, tak na tom není snad ani co kritizovat, snad jen jestli je dobrej, nebo ne. Zdá se mi, že ty je nemáš špatný. Jenom tu osmičku bych asi jinak zformuloval.

Litochowitz
24. 07. 2002
Dát tip
3, 4, 9.......to hodnotím jako nejzdařilejší, alespoň z mého pohledu....celkově.....T-p.

Schlange
24. 07. 2002
Dát tip
jsou skvělé, ale poslední tři jsou nejlepší. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru