Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Technologie lásky

05. 08. 2002
8
0
1473
Autor
Twardowski

 Podle současných vědomostí rozeznáváme lásku pravou a lásku kočičí. Technologové dokazují, že každá je k něčemu dobrá, a proto bychom se neměli bát, používat jich podle učebnic.

 

 Kočičí láska je levná a dostupná podle potřeby, cena nebývá vetší než několik skleniček alkoholu. Lze o ni zakopnout na každém kroku a nemusí se hlídat, protože v případě ztráty lze nalézt novou, stejně kvalitní. Není však vhodná pro trvalý provoz, jelikož maže, špiní a rychle se opotřebuje.

 

 Pravá láska je vzácná, je třeba ji pěstovat, častokrát zkoušet, v zubech se neohýbá a na kůži nešpiní. Podle předběžných výpočtů je věčná.

 Zato vyžaduje trvalou údržbu a musí se hlídat.

 

Učenci ale varují, že v prvním zkušebním období dokáže lásku pravou od kočičí rozeznat jen zkušený technolog.
Poslední věta je výborná...

Radost
18. 11. 2002
Dát tip
*!! :)) skvělý argument: "už jsi viděl nové pravdy?" - na tom se dá stavět...!

Amanda
15. 09. 2002
Dát tip
Tak tohle je super sociologie... moc se mi libi...

hipinka
05. 09. 2002
Dát tip
Máš pravdu Twardowski, proč nepsat o pravdách... Ten fejeton je dobrý, moc dobrý. Líbí se mi, krásně se čte, je jednoduše napsaný a v jednoduchosti je krása, nebo?

Bobros
19. 08. 2002
Dát tip
No jo, no. Nic novýho, stará pravda --- tak proč to křičet do světa. To nechápu. (Ale není to tak hrozný, jako když čtu, že "láska je jak oheň" apod.)

Twardowski
19. 08. 2002
Dát tip
Stara pravda -- tak proc to kricet do sveta? A prosimte, ktera pravda neni stara? Uz jsi videl nove pravdy? Nejsou. Takze o cem se bavitk, kdyz ne o pravdach

Schwalbe
09. 08. 2002
Dát tip
špičkově napsáno!

galaxy
08. 08. 2002
Dát tip
Jo, dobrý :o)*

Ikvous
08. 08. 2002
Dát tip
Suprově pojato!!! !*

miklunka
05. 08. 2002
Dát tip
Tomuhle nerozumim...to neni muj obor :o)

Davidek
05. 08. 2002
Dát tip
:o)))) Jojo, neni nad pravdy zivota... miklu: Chmms, zacni pokusovat ;o) Tim se jim stanes nejlip ;o)

miklunka
05. 08. 2002
Dát tip
Davi :o) dik...to zkusim :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru