Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milostný list

22. 09. 2002
0
0
913
Autor
Twardowski

Smyslene osobe. Jen jsem myslel, ze by to mohlo byt zajimave na precteni

 

Drahá,
 moc dobře znám tvou faleš. Lstivé polibky, nucené úsměvy, i tanec tvého těla při chůzi, který není ti přirozený.

 Ale jen lži, hraj falešně, tak jsi nejkrásnější. Co na tom, že polibek byl nucený, že chodíš pro potěšení oka? Což nucený polibek je méně skutečný? A komu lžeš mně anebo sobě? Kdo z nás dvou je obětí tvé lži? Tvá slova se liší od činů, ale kdo říká, že slova jsou pravdivější než skutky?

 Lidé chtějí být klamání. I my sami chceme být klamáni, proto se klameme.

 Ale nezapomínej být falešná, tak jsi nejkrásnější.
miklunka
23. 09. 2002
Dát tip
Hm...asi ano :o( bohuzel...

Twardowski
23. 09. 2002
Dát tip
vis, vzdy se podvadi a klame kvuli necemu a .. fuj, nebudu o tom filozofovat :-))

Algaranna
22. 09. 2002
Dát tip
nechci byt klamana:-)

miklunka
22. 09. 2002
Dát tip
pripomina mi to sbirku dopisu z minulych let kterou jsem kdysi dostala od dedy a vazim si ji ale nemuzu se nesmat pokazde kdyz ty hloupustky drzim v ruce...:o) jinak mozna pravdive ale osobne lez a klam odmitam...

Twardowski
22. 09. 2002
Dát tip
Miklunka, neboj, ja take. Dopis neni skutecny, ale vypovida o vecech, ktere skutecne jsou, nebo ne ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru