Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci...

10. 10. 2002
10
0
1296
Autor
LH

Chci být hodná, milá, usměvavá. Proč jsem tak zlá? Zlost se ve mě hromadí a já nevím odkud se bere. Mám z toho strach.

 Jsem nešťastná a moc. Ale proč? Snad proto že už mě nemiluješ? Vždyť je to hloupé, tolik směšné...

Být nešťastná proto, že už mě nemiluješ. Nemůžu někoho nutit, aby mě miloval. Nemůžu po nilom chtít, aby mě měl rád, když už nemá. A tak jsem sama. Sama na radost a sama na bolest. sama na slzy a sama na smích. Tak proč být zlá? Vylévat si zlost na druhých a Tebe milovat? Jak snadné. Snad bych měla být hodná na druhé a Tobě zazlívat...

 Však ani toto nechci. I přezto Ti však asi v koutku duše zazlívám. Žes mě opustil a že mě nemáš rád. Že už nestojíš o mé šedomodré oči, blonďaté vlasy, rudé rty.

 Jsem krásná a Ty to víš. I já si musím začít sama sebe vážit. Tedy - jsem krásná, ikdyž dnes už pro jiného. Tobě to nevadí ,,má lásko,, , že mě snad někdo jiný bude mít? Dobře, souhlasím a nechám Tě svou cestou jít.

 Zapomínám, už nevím kdo jsi. Né to né.

Mám Tě navždy - na dně ve svém srdci. Budeš tam tiše spát a já Tě občas, potají samozřejmě navštívím. Sbohem můj milý, můj milovaný, můj drahý jediný. Já už chci jít. Mám také svou cestu a chci jí jít dál. Nechci se trápit, nechci být zlá a nechci ubližovat...

Jdu, den po dni minutu po minutě, krůček po krůčku.

Je to tak těžké, ale já se snažím! Musím to dokázat, musím a chci. Dokážu všem, že na to mám a hlavně tobě

,,moje stará lásko,,. Možná to nebude hned, možná to bude trvat měsíse a možná roky, ale já vím že přijde den, kdy budu svobodná...


Milly
31. 03. 2004
Dát tip
Z Jiříka si nic nedělej, tohle píše skoro všude.... ;-) Já to mám taky.......zatím ještě stále.........

Zoae
05. 04. 2003
Dát tip
vzpomínky jdou přece odfoukat-viz.Castaneda-a když odletí zbyde naše životní síla,samozřejmě svobodná

Maretta
08. 02. 2003
Dát tip
nejlepší je - vypsat se z toho... nebo vyspat? obojí zabírá:-) t*

j_i_r_i_k
17. 01. 2003
Dát tip
No, tak to je jedna z věcí, které bych doporučoval spálit nad svíčkou a dívat se, jak slova mizí... Ale holt některým lidem ten duševní exhibicionismus vyhovuje... No, jinak je to fajné, to zas jo... Tip, abys to už nikdy nemusela znova psát...

Irea
12. 01. 2003
Dát tip
Jen jeden bodík,milovat muzeš i toho , co tě opustil, proste proto, ze je jaký je a imponuje ti, Druhá věc, jak se smířit s tím, že spolu nebudete, když jsi do toho vztahu vkládala tolik nadějí...Ale oba mají právo volby... Taky je to trochu o sebelásce a litování. Pokud ale najdeš lásku k sobě, opravdu to bolí míň a rychleji se to hojí.. tip za opravdovost

tanganika
12. 12. 2002
Dát tip
pozitivne. fakt. t* ( trochu som cakala na zaver nejake prekvapenie, akoze to nie je o laske ale napr. o cigarete...asi mam abstak) no neber ma vazne...

*

LH
11. 10. 2002
Dát tip
Jsem tu jen chvíli, a tak se tu ještě moc nevyznám. Ten anonym jsem psala samozřejmě JÁ - asi jsem se zapoměla přihlásit...

Rowenna
10. 10. 2002
Dát tip
Ale samozřejmě to dokážeš. tip.

nikdy to nedokážeš............protože vzpomínky jsou Navždy a NIKDY se jich nezbavíš.....pokud MOC nebudeš chtít.....a je to dobře.....protože bez vzpomínek bychom nebyli ničím..... A všechno tohle není vůbec směšné, je to naopak hodně vážně, víc než si možná myslíš......

Olina
10. 10. 2002
Dát tip
taky mě to oslovilo ... *

Barbar
10. 10. 2002
Dát tip
Navždy Tvůj má zase pravdu

Šalvěj
10. 10. 2002
Dát tip
.... Znám, a jak dobře..... "Táhne" se to (už nebo zatím?) dva roky.... Držím palce, někomu se to určitě jednou povede...... *

Yossarian
10. 10. 2002
Dát tip
škoda za ty hrubky ( překlepy nevaděj). Ale líbí se mi to, prožívám něco podobnýho, jestli je to Tvoje pravda, tak je mi Tě líto, vím, co to je.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru