Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ejchuchu!

05. 11. 2002
6
8
1879

Sonet padajicimu listi podzimni bonsaje

企画」を開催

※現在、定員
のため申込中断し
ています※

 

今年最後の
企画です今

回は名定

員です
申込はお早

 

めに入会申込

のペジから、

フォムメ

ルにて記

 

載できるよ

うにしました



8 názorů

Singa
07. 09. 2009
Dát tip
Mnohokrát ti děkuji za krásnou vzpomínku na doby kdy jsem ještě pracoval jako telegrafista Americké západní dráhy.Přesně takové mi totiž poslal výpravčí Hubička krátce co přetrhl kanape v ostře sledovaných vlacích na východ.

Prlenec
08. 09. 2008
Dát tip
Poetické... jsou zde i vtipné rými a jedna moc moc krásná metafora... děkuji a dávám TiP.

to je krásné....

Water Lily
09. 06. 2008
Dát tip
Už několik měsíců mi na stole leží učebnice japonštiny...škoda,že jen leží:-)

damaxy
09. 06. 2008
Dát tip
:(

:) avi

bgtzp# &rg khtp! y!

Výborně japonský rybí zpěv. Šílená: nepřekládej to, zkoušel jsem to v několika variantách a na originál to prostě nemá. ;-)))))


Naja
29. 04. 2003
Dát tip
Tak koukam, ze u znakaru je na pohled kapanku onaci forma nez u nas pismenkaru :=))))

malar
31. 01. 2003
Dát tip
Ostatní jsou tak skoupí na slovo a ty toho nakecáš. Ještě pár sločínek navíc, prosím.*

Seregil
19. 11. 2002
Dát tip
Takhle malovat bych chtěl umět také. A nejen to i rozumět... tip za to...

Šílená
07. 11. 2002
Dát tip
hned jak bude bratránku trochu času tak to přeložím:o)

Wopi
07. 11. 2002
Dát tip
tak do toho se pořád ne a ne začíst... :)

Shammann
07. 11. 2002
Dát tip
barobrk: já tam vidím klikyháky nějákého asijského národa... Z tohohle moc moudrej nejsem, jazyk to je děsnej handycap, když ho neumíte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru