Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jablon III.

19. 11. 2002
8
0
1220
Autor
Twardowski

 

(4)

 

 Všechna sláva vyprchá jako víno z načaté láhve.

 Mírně zkalí vzduch, ale to je všechno.

 Lidé časem přestanou opakovat i ta nejzvučnější jména; jednou i nejvýstižnější verše zmizí z paměti.

 

 S láskou je to jinak – ta nezmizí, ani když srdce přestane po těle rozhánět krev, ani když tělesné dotyky pohřbí čas - díla lásky jsou věčna.

 

(5)

 

 Mrzí mě její odchod, protože jsem sám a protože jsme toho spolu tolik prožili.

 Ze srdce však naše společné zážitky nezmizí, možná je časem překryjí jiné, ale vymazat je nemohou.

 Ona tam zůstane navždy, i když časem ji budu pohřbívat stále hloub a hloub.

 

(6)

 Odešla i s částí mě.

 S kusem života, který mi už teď nepatří, protože jsem ho žil pro nás; a MY už nejsme.


studanka
04. 01. 2004
Dát tip
nádhera...

Seregil
04. 01. 2004
Dát tip
Velmi zvláštní... mne však neoslovilo.... příliš...

Twardowski
26. 11. 2002
Dát tip
Teichman : asi znam tvuj nazor: laska je evluci vytvoreny instinkt, ktery se vyvinul, protoze nam umoznil lepe prezit v prostredi, ve kterem jsme... Je to i můj názor, ale pšt... :-)

Kennyny
21. 11. 2002
Dát tip
pěkná miniaturka a příkláním se k tomu tip **

Siriik
20. 11. 2002
Dát tip
Máš pravdu. Láska nikdy nezmizí. Je to idea v Platónově významu a ty jsou věčné... *

*taky

miklunka
18. 11. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru