Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život a jeho smysl

24. 11. 2002
4
0
1145
Autor
Twardowski

Jednou se me kolega zeptal, co je podle me smysl zivota:

 

Smysl života

 

                Nalézt místo, kam přesně zapadá slunce a spatřit odvrácenou tvář měsíce. Rozžehnout oheň lásky a naplnit studnu přátelství. Do kroniky připsat několik citátů, alespoň dvě básně a naučný příběh. Vnést více řádu do chaosu vesmíru a protrpět pár milostných dopisů. Na sklonku života požehnat dětem a v jeho průběhu budovat ráj.


BorisCvek
22. 06. 2003
Dát tip
To všechno, co označuješ za smysl života, je takové příliš, přespříliš až nechutně krásné.... reálný život je o něčem jiném... má smysl? Ostatně: miliardy let, pak blikne idylka Tvého smyslu, pak umřeš a zhasneš a zase miliardy let.... prázdný, absurdní vesmír. a uprostřed všeho Golgota....

Siriik
07. 12. 2002
Dát tip
Tak tak... ***

Severkanova
30. 11. 2002
Dát tip
Kazdy vidime smysl zivota v necem jinem - a je zajimave videt poznat smysl toho druheho. Pekne. :-)

Twardowski
27. 11. 2002
Dát tip
bestie: ježišmarja... :-)

Schwalbe
26. 11. 2002
Dát tip
Pěkné! (až na ten chaos vesmíru - nezaměňoval bych naši neschopnost nalézt řád s myšlenkou, že zde žádný řád není) t*

Twardowski
26. 11. 2002
Dát tip
Schwalbe: nezaměňoval bych naši neschopnost nalézt řád s myšlenkou, že zde žádný řád není - a vidíš, můj názor je trochu jiný :-)

Twardowski
26. 11. 2002
Dát tip
bestie: já to tam napsal: Rozžehnout oheň lásky a naplnit studnu přátelství.

bestie
26. 11. 2002
Dát tip
mno však ano...přátelství je ale láska,nerozlišovala bych to :)

bestie
25. 11. 2002
Dát tip
především dávám tip.dala bych vyšší ocenění ale to není z mé pozice možno :) někdo řekl,že poznáš-li za život jednoho opravdového přítele,měl tvůj život smysl.třeba stačí jen tohle.

Wiki
24. 11. 2002
Dát tip
tak tohle je moc krásné.....*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru