Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obyčejná

03. 12. 2002
2
0
1197
Autor
Gíta

Slíbávaná sůl

mlha na stole

k nespočítaně dnům

myslím...

Hvězdný marast

na nohách židle

teologický kontrast

cítím...

V kličkách sametu dávám pozor na oběšení...

Deformace časová...

Žít až po setmění...


Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Armand
05. 12. 2002
Dát tip
*

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
deformace

Jen_Lípa
05. 12. 2002
Dát tip
líbí - zvlášť působivé je to užití sloves: myslím - cítím :)

Líbí se mi to :V kličkách sametu dávám pozor na oběšení..... Deformace časová... Žít až po setmění.... to je hezký,ale celkově tomu nějak nerozumim,nemůžeš mi to nějak osvětlit?

djPes
03. 12. 2002
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru