Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Make love, not war

06. 12. 2002
8
0
2732
Autor
Gíta

spíše blbost, pokus...co snesete.

Skryté války

lidé sami sebou podvedení

miluj, neválči (jak sladce to zní)

osobnostní půlky (čtvrtky)

i to se v dnešní době cení

a hlavně peníze

...Jak je možné sobě si lhát?

zavřít se a nedívat

a spěchat, spěchat a spěchat

Být ve stresu je tak moderní

Mít depresi je tak moderní

Být In je tak trendy.

Tak Trendy je být In.

Co to sakra je? Kecy!!!
kiksy
25. 05. 2006
Dát tip
jj ;o) t

hippiesanda
22. 11. 2003
Dát tip
nooo, tip a klub hipíci. proč takovýhle věci nedáváš do toho svýho klubu? naco vlastně je?

Notreal
17. 11. 2003
Dát tip
víc NAHLAS !!!!!! *

není důležitý sedět na zadku, vykřikovat hesla, který všem maj říct: jo, já jsem hipík!!! myslim, že hipík dneska už nejni nikdo a i kdyby-je to jenom slovo..důležitý je, jak to všechno cítíš..a jak moc chceš a věříš..........a k těm penězům-dnešní svět by se bez nich neobešel, to je každýmu jasný, všechno je postavený na závislosti na penězích a je na každym, jak moc je závislej....

Rowenna
05. 03. 2003
Dát tip
Skvělá výpověď.

dizzy
22. 12. 2002
Dát tip
war never,peace forever...let the sun shine in...já si taky myslím,že peníze sou v týdle společnosti nezbytný,ale de o množství,proč po nich tolik prahnout,kupit je kolem sebe,zatím co někdo jinej umírá,proč kvůli prachům ničit životy????!!!!!*

Hakim
15. 12. 2002
Dát tip
Mluvíš mi pčímo z duše G. Je to vážně skvělý*

Gíta
08. 12. 2002
Dát tip
2 Backdoorman-aleme se, když tu chceš slovíčkařit...nikde nepadlo, že nepotřebuji peníze...v té básni je jen označeno jejich upřednostňování...neboj, vím jak jsou důležité, a vím kolik se toho dá koupit.Naštval jsi mě.

Gastarbajtr
08. 12. 2002
Dát tip
food not bombs

Nazir
06. 12. 2002
Dát tip
proč zjemňovat?....naopak bych ještě přitvrdil...to se dnes nosí.

ulita
06. 12. 2002
Dát tip
takovej generační výkřik, no...

HH
06. 12. 2002
Dát tip
Jasne!

Mathew
06. 12. 2002
Dát tip
ANO ! *

houba
06. 12. 2002
Dát tip
ale jo,tenhle pocit mám taky.....tak ti přeju klid a mír a lásku všeobjímající.....jinak asi tyhle výstřelky moderní společnosti nejdou přestát:-)

Backdoorman
06. 12. 2002
Dát tip
Hele je to pěkný ten idealismus mládí, já taky kouřím trávu a pojídám halucinogenní hříbečky, ale tohle je příšernej kec. Ono mír je hezká věc a já pro něj budu vždy hlasovat všema deseti, ale uvědom si že peníze potřebuješ. Důležitá je skromnost a inteligence a ne hulákání pubertálních hesel. Kdybych se s tebou začal bavit o jedinném fenoménu, tak se celá báseˇn sesype jak domeček z karet.......

Backdoorman
06. 12. 2002
Dát tip
A až budeš mít třeba jednou dítě a to bude třeba velmi chytré a řekne ti, že by rádo studovalo třeba na Sorboně a ty nebudeš mít prachy, tak co mu řekneš? Budeš hezky na prdeli doma, protože tatínek neměl rád penízky a stres? A co když třeba bude potřebovat drahou operaci? Necháš ho umřít v bolestech? Já osobně bych radši za něj dal všechny prachy, které bych měl...Není to projev lásky, někomu zachránit život a dát za něj všechno co máš? Přemýšlej.........

možná.....

Glass
27. 11. 2002
Dát tip
mohla sis s tím vyhrát... zjemnit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru