Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Realita

03. 12. 2002
0
0
701
Autor
DjHodinar

zamyslite sa....

Realita

 

Človek,
ľudia,
svet.
Človek plodí ľudí, ľudia tvoria svet,
svet tvorí vesmír a vesmír
tvorí
život.
Človek má veľa možností
na to,
aby si
opravil známku v škole,
vybral si nové zamestnanie,
vytváral nové a nové poznania.
Ale má iba jednu možnosť
na to,
aby
zomrel.


možná to něměl být aforismus, možná to mělo být úplně něco jiného, ale má to být

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
af for

Zinovjev
05. 12. 2002
Dát tip
Nic proti aforismy bývají kratší, proškrtat

Houbatec
04. 12. 2002
Dát tip
Nemůžu říct, že by to bylo přímo špatné a naopak mi tvůj aforismus nepřijde ani dobrý. Prošlo a odešlo...

tanganika
03. 12. 2002
Dát tip
ehm...

PPI
03. 12. 2002
Dát tip
Nějak tak..."ehm"...:-)))Použil bych "skoro" aforismu z filmu Pramen života: "...to není volba...to je SVATÁ POVINNOST..."...Takže tak:)))

tanganika
03. 12. 2002
Dát tip
neviem, ale cakala som nieco nove...ale nedaj sa! pokracuj!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru