Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluj mě!

04. 12. 2002
5
0
2773
Autor
Brunhilda

Miluje mě!

rozrážej probleskující stvoly

uprostřed pokojové zimy

 

hoď židli doprostřed

ukřičené místnosti

napni hrdé svaly

 

sraz mě k zemi

nemusíš se ohlížet

zda někdo protestuje

 

obejmi svou silou

můj chabý odpor

cítím neoholenou tvář

 

řeknu ti pak dobrou

a půjdeme spát

do sebe zaklesnuti.


Lotoska
14. 10. 2004
Dát tip
hezký...

Brunhilda
11. 12. 2002
Dát tip
to neva, ale bylo to nerozhodne :))

Čolito
11. 12. 2002
Dát tip
SKVĚLÝ!!

Brunhilda
06. 12. 2002
Dát tip
ve vesmiru nevim, ale v byte jo :o)

Krel
06. 12. 2002
Dát tip
dobré...

m11
05. 12. 2002
Dát tip
t

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Brunhilda
05. 12. 2002
Dát tip
hvezda: to by ale snad stacilo, ne?! :o)

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
něco takového se kdesi ve vesmíru děje?

nevím...takové...surové...a mám pocit že něco podobného už jsem četl

Robi
04. 12. 2002
Dát tip
Drsňáka nebo neandrtálce? Ne, malý vtípek. Je to celkem dobrý...

Brunhilda
04. 12. 2002
Dát tip
albi: ja mela pocit, ze uz sem se prihlasila, ale dyz ne, tak du do toho :o))) a dik marthin: stane se :o) navzdy tvuj: ja mam tenhle pocit u kazdyho dilka....

horák
04. 12. 2002
Dát tip
Hned jsem se musel podívat na tvou vizitku, protože jednu takovou Alenku jsem znal. Koukám, že má následovnice.

Albireo
04. 12. 2002
Dát tip
Brunhildo, mám dojem, že jsme o tom sice mluvili, ale v Klubu nejsi. Přihlásit se musíš sama: z menu Kluby si najedeš na Erotika v poezii... a v něm potom vpravo nahoře použiješ "Stát se členem". Až si Aerotik všimne, žes pořádala o členství, potvrdí Ti ho a tím je to hotovo. Zatím to beru jako souhlas a zařazuji dílko do Klubu (to můžu i já).

Fil
04. 12. 2002
Dát tip
No pro nás romantiky moc hrubé!:-)

hurvinek
04. 12. 2002
Dát tip
To neni ani pro romantika hrube to je rojev ryzí vášně!

Brunhilda
04. 12. 2002
Dát tip
hurvinek: nevim, esli ryzi, ale vasne jo :o))

Seregil
04. 12. 2002
Dát tip
Kruci to je síla!! Nádherné...

Albireo
03. 12. 2002
Dát tip
Tipouš! Brunhildo, nechceš se přihlásit do Erotického klubu, ať se Tě pořád nemusíme ptát, jestli se to do něj smí zařadit? A do té doby se teda ptám.

Marthin
03. 12. 2002
Dát tip
Drsňáka, jo? No dobrá..i dílko je dobré..;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru