Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak,kam?

04. 12. 2002
2
0
1324

Takový nic o ničem

Dnes,

přišla jsem ti v ústrety,

stejně jako před lety,

bojíš se?

Já se nebojím,

cesty do pekla jsou stále otevřeny!

cesty do nebe?

"Nadále uzavřeny"

tak,jak praví vývěsní štít,

můžeš rovnou odejít.


nezbývá než hrátky čertem

Vizion
13. 12. 2002
Dát tip
* líbí a nic bych neměnil

:-)

Thanks anonyme,mě to nevadí,když někdo přetváří mé verše,nejsem žádná básnířka,abych mohla tvrdit,že mě to uráží,nebo tak.

Thanks anonyme,mě to nevadí,když někdo přetváří mé verše,nejsem žádná básnířka,abych mohla tvrdit,že mě to uráží,nebo tak.

To je pesimismus s kapkou optimizmu:-)

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co ce to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Nazir
05. 12. 2002
Dát tip
dnes za peníze, zítra zadarmo

Gastarbajtr
04. 12. 2002
Dát tip
nebuď na toho někoho taková tvrdá :-)))

WiruZ
04. 12. 2002
Dát tip
Ale jo buď..... život je svině.... tip*

Taky si myslim :-)

WiruZ
04. 12. 2002
Dát tip
viď:) já to řikám pořád....:)

Bossman
04. 12. 2002
Dát tip
Když nemůžu, tam kam chci jít. Stále vim kde jsou pro mě dveře otevřeny. Je to optimizmus či pesimizmus?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru