Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život s láskou v srdci

24. 12. 2002
0
0
452
Autor
P_A_V_E_L

       Jak pojmout slovy ten oceán plný lásky, ukrytý v mém srdci. Lze vůbec tento lidský cit vyjádřit slovy? Mám teď na mysli lásku nespecifikovanou, lásku v její přirozené podstatě, lásku „všeobecnou“. Láska je něco, co se dá cítit, ale ne definovat. Každý z nás může pociťovat jinou část lásky - k rodičům, k ženě, k přátelům, k dětem, k druhým lidem apod. Ale nemusí cítit pouze jeden z odstínů lásky, může je cítit všechny dohromady, jako jednu velikou, nekonečnou lásku. Láska blížící se svou silou a ohromností té, kterou nás všechny miluje Bůh. A právě tuto lásku pociťuji sám v sobě, cítím její horkost ve svém nitru. Ano, lidská láska - láska člověka k člověku je to, co může pomoci tomuto světu, láska, nikoliv nenávist. Láska k bližním je tou cestou, kterou nám Pán Ježíš ukázal. Pravda a láska jednou definitivně zvítězí nad zlem a naším úkolem je přispět svým životem k tomuto vítězství. Jen tak můžeme být šťastni, v oběti pro druhé. Pouze naše láska a víra je klíčem k Božímu království - království v našem srdci. To je má cesta, má víra, můj životní postoj.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru