Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když usnu

02. 02. 2003
4
0
1147
Autor
lovi

Když usnu

snad už se nevzbudím

Když usnu

někdo mě zas probudí

Když usnu

tak už jen černá zem

Když usnu

přikrytá poklopem


Minstrel
29. 09. 2003
Dát tip
Když usnu doufám že je to naposledy, když usnu doufám, že už nevstanu, snad pro ty v srdci ledy, snad spící navždy zůstanu...

Minstrel
29. 09. 2003
Dát tip
No a kritika..snad jen to pozitivní třebaže tomu chybí takový prozaický závěr....ale je to poezie tak na co nějaké závěry, že???

Připadá mi ta myšlenka trochu neúplná, nedokončená. Základ je pěkný, ale jaksi mi uchází tohle dílo jako "celek"...

AFRODITA
26. 04. 2003
Dát tip
tip

Rowenna
10. 02. 2003
Dát tip
Taky se mi to zdá maličko pochmutné. *******

lovi
10. 02. 2003
Dát tip
Torolfita: pochopitelně proti kritice nic nemám. Jen houšť!!! Hold asi nejsem životním optimistou a tohle bylo napsaný jen o náladě. Díky Ti a Tobě taky hodně spánku, toho není nikdy dost.

lovi
04. 02. 2003
Dát tip
Torolfita: Díky. Spánek je fakt super a vůbec nic proti němu nemám a ani tady to tak myšleno nebylo. Jinak díky všem.

Torolfita
04. 02. 2003
Dát tip
Jasně, já to beru. Jen mi to z počátku přišlo až moc šerý. Kamarádi mi říkají (ale jen občas :-) "hubo nevymáchaná", protože řeknu na rovinu, co si myslím. Nejhorší na kritikách (nebo nejlepší?) je, že si každý o Tvém nebo jiném díle, udělá svou recenzi. Ale tak by to mělo být. Obohacuje to. Psaní zdar, hodně námětů a spánku :-)

Jen_Lípa
03. 02. 2003
Dát tip
:) t*

Naja
03. 02. 2003
Dát tip
Taky bych nekdy spala...

Torolfita
02. 02. 2003
Dát tip
Když usnu budu jak dítě spát. Když usnu nechám si něco zdát. Když usnu přijde i krásný sen. Když usnu . . . vstanu, je nový den. Ne všechno by se v životě mělo brát pesimisticky. Uznávám, život je někdy pes, ale spánek je jedna z nejhezčích věcí, co znám.

Liilaa
02. 02. 2003
Dát tip
Když vstanu, láskou se rozhořím. Když vstanu, tak radostí já planu, že je tu nový den. Snad bude krásný, jako sen. Líbí se mi to moc: i to doplnění od Torolfita.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru