Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Síla vůle

01. 03. 2003
0
0
787
Autor
Dragonsfire

Jen tak.Pro začátek....

Síla lidské vůle...........

Kdo dnes dokáže říci, co vlastně člověk se svým mozkem dokáže...

Asi nikdo! Podle posledních vědeckých výzkumů člověk aktivně využívá jen jednu desetinu svého mozku. Zbytek, abych tak řekla, leží ladem a vyplňuje zbytek mozkovny, abychom nezněli příliš dutě.

Jak ale využít celý mozek?.... Jak zjistit, čeho všeho jsme schopni?....

Jsou tací, kteří, zdá se, našli správnou cestu. Ovládají telepatii, telekinezi.......(jeden ruský učitel(nevím, jestli ještě žije) dokázal silou vůle rozbít tabulku skla, aniž se jí dotkl.......

Cesta k plnému opoznání bude dlouhá a těžká. A nebude ani zadarmo. Cenou za vyšší výkon mozku může být ztráta schopnosti pohybu.Nezbyde energie, protože všechnu spotřebují aktivní mozkové závity....Ale kdo ví, třeba bude vše jinak, než kdokoliv z nás tuší.....


waldekke
06. 03. 2003
Dát tip
Mno, ty poslední vědecké průzkumy, které cituješ, patří spíš do oblasti urban mythology. Konec konců, ten mozek nás vycucává už teď. Například u kojenců mozek spotřebuje na 60 procent veškeré energie, které jejich tělo přijme. U dospělých se ten poměr trochu sníží. W.

Dragonsfire
03. 03. 2003
Dát tip
No teda fuj!!!!!!!!! Považovat Mě za Majku............... ta prosimte ani nevi co to mozek nebo dokonce vule je.............

Rena
03. 03. 2003
Dát tip
Sorry Peťo, já to tak nemyslel. Kandelabr: Nerejpej:o))

Radost
03. 03. 2003
Dát tip
jen tak, pro začátek: v úvaze by mělo zaznít něco, co by ospravednilo ten název. tedy nějaká úvaha. tady nic takového není. jistě, je tu zajímavá (nebo spíš módní) otázka, ale bohužel její položení je velmi nejasné. mluvíš o síle vůle. je tohle ještě vůle? užívání desetiny mozku je jen populární číslo, nedá se to takhle brát (to by ti vysvětlili jak neurologové, tak psychologové). Taky se mi líbí myšlenka, že bych místo telefonování telepatil, ale nemůžu se ubránit dojmu, že je to jen další marná honba lidstva za vlastním stínem (rozvést tu myšlenku "ceny" za takovýhle výzkum") takže celkově řečeno, není to úvaha, spíš jen nejasně položená otázka...

Rena
02. 03. 2003
Dát tip
Tedy váhala bych jestli jsi Siska nebo někdo další, ale mluvíš mi z duše, Majko? fakt nemám zdání, kdo jsi:o))

Torolfita
01. 03. 2003
Dát tip
Tohle je zajímavé. Člověk by se měl občas zamyslet na svým mozkem. Asi máš pravdu, ale myslím si, že opravdu záleží jen na lidech (a taky na předpokladech), protože když je někdo "jednodušší" od přírody asi jen s těží z něj přes noc vyroste Einstain, a to bohužel i přes to, že využil všechnu svou vůli.

Kandelabr
01. 03. 2003
Dát tip
tak trochu jak článek ze stoplusjedničky...

Já jsem si zcala jist, že využívám nejméně dvě desetiny mého mozku ... :) Každopádně těžko se to počítá!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru