Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je lepší než hezká žena?

07. 03. 2003
1
0
1109
Autor
Twardowski

:-)

Víte, co je lepší než hezká žena? Chytrá žena. A co je lepší než chytrá žena? Hodná žena. A co je lepší než hodná, chytrá a hezká žena? Nic!
:o)) t*

Angeri
16. 09. 2003
Dát tip
omyl, hezký a chytrý muž :-)

woai
15. 03. 2003
Dát tip
a co sympatická, chytrá, leč zlá žena? jaké má zařazení v tomto třístupňovém žebříčku? :-)

Twardowski
13. 03. 2003
Dát tip
dizzy: jen se mi nelíbí slůvko "oni za to nemůžou". To je jako by jsi lidem, kteří nemají rádi modrou (o jejíž kráse a naddůležitosti jsi přesvědčen) říkal "oni za to nemůžou". Jde o to, že mít rád jinou barvu není prohřešek, chyba, omyl či cokoliv jiného. Je to jen postoj ke skutečnosti (která skutečností přestává být díky subjektivitě).

dizzy
12. 03. 2003
Dát tip
twardowski:dá se spousta věcí, navíc já osobně,ač do této menšiny nepatřím,tak homosexuály neodsuzuju, nechápu proč...oni za to nemůžou a je to jejich věc, pokud s tím nikoho neobtěžujou... takže si klidně piš ódy na koho chceš:))) (ne, že bys k tomu potřeboval mý povolení...)

dizzy
11. 03. 2003
Dát tip
já myslím, že to není až tak pravda...j e to šíleně subjektivní... mě by třeba víc vyhovoval hezkej a chytrej a hodnej muž(kluk)... (i když takový už vyhynuli, co?) ale chápu, že ty asi ódy nakluky psát nebudeš:)))

Wopi
11. 03. 2003
Dát tip
Anonym64: připomínáš mi jednoho mikroorganisma :)

Twardowski
11. 03. 2003
Dát tip
dizzy: tak jako dalo by se, vid.

Prokletí
09. 03. 2003
Dát tip
Jaké nic, nejlepčí baba su jáááááááá ;o) m.

miklunka
08. 03. 2003
Dát tip
...jsem cekala ze tu bude " osklivy muz " :o)) tahle opravdovost me dostala! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru