Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

T Y..........

15. 03. 2003
2
0
630
Autor
Želvička

 

Tvoje oči, Tvoje ústa,

to mi nedá spát....

Je mi krásně, nebo divně...?

Sama sobě chci se smát.

Bojím se Tvou lásku přijmout..

a tak Ti musím pořád lhát...

Nevím co mám uvnitř v sobě,

ale chceš mě vlastně ještě znát...?

Chci abys mě jen Ty učil,

nejen dávat ale i brát

Ale moc se bojím, že přijde chvíle,

kdy mě necháš jen tak stát...

On mi dal jen zklamání..,

tak co chceš teď Ty mi dát...?

Když položím Ti srdce k nohám...

nesmíš mi ho pošlapat

Chci být sama, nebo s Tebou....?

Musím se dál sebe ptát...

Co udělám ?  Co bude dál  ?

Já si dám o Tobě zdát..


Katčenka
19. 03. 2003
Dát tip
Torolfita:Kdyz se vyjadruji osobni pocity,nemuze byt nic NAHE!!!! Moc se mi basnicka libila a mam jednu radu:Urcite se mu oddej...Zadnej kluk uz pak nei takovej,jako ten,co ti ublizil...znam to :) jo a tip.

Torolfita
17. 03. 2003
Dát tip
Jo, už je to tak. Osobní témata se ne vždy dají precizně zpracovat, člověk musí přijít na to, jak říct všechno a přece nic. Tady je řečeno všechno a možná je to celé až příliš "nahé", ale za upřímnost TIP.

Želvička
17. 03. 2003
Dát tip
Je těžký to vysvětlit....Já nepíšu s cílem aby někdo jinej u toho něco cítil.....Když má v sobě člověk zmatek....neni snadné někomu to vysvětlit.... A že je to nahé.... Já nemam potřebu to něčím ZDOBIT....... :-)

Fil
16. 03. 2003
Dát tip
co se týče umělecké hodnoty tak máš na víc a je to svázaný tím že je to ze života, ale ptz. je to ze života se mi to líbí , na to já dám, hlavně když je to o těhle věcech, ale umění --asi asi jsem to přehnal, ale necítil jsem nic....-)))

Watukina
15. 03. 2003
Dát tip
Překvapuje mě ten propastný rozdíl mezi tvorbou a oblíbenou četbou.

mnu nevím zda to brát vážně, kdyby to bylo jen tak pro radst tipoval bych hned, ale takhle mi to přijde hezky želviškovaté :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru