Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skutečná krása

16. 03. 2003
4
0
1648
Autor
Thurin

Když paprsek Ti tvář pošimrá,

Když vánek pohladí Ti vlasy,

Když déšť Tvoje tělo pokrývá,

chtěl bych být svědkem té krásy...

 

Chtěl bych být sluncem,větrem i kapkami,

abych byl hlazen Tvými úsměvy.


pekné* (na teba až nezvyčajne;) )

Kapky a úsměvy k sobě nějak moc nepasují, drhne to. Najít tak jiné slovo...

fermosa
18. 03. 2003
Dát tip
je to jednoduché, čisté a je vidět, že už je tu jaro :o))

Smykač
18. 03. 2003
Dát tip
Promiň, ale zdá se mi to banální a bez nápadu. Asi vím, co jsi chtěl popsat, či vyjádřit, ale možná by to šlo napsat trošku zajímavěji.

Torolfita
17. 03. 2003
Dát tip
Zase jeden z často používaných námětů. Myslím, že je to celé ale nějaké nedodělané.

Liilaa
17. 03. 2003
Dát tip
Je to pěkné, něžné. Líbí se mi to.

Ano, to je moc pěkné, i když autorovi je teprve dvacet let a má na podobné věci dost času, to bych rád poznamenal. Nechceš s námi některou sobotu na výpravu?

Fionka
16. 03. 2003
Dát tip
To je vážně SKUTEČNÁ KRÁSA***

Astalavista
16. 03. 2003
Dát tip
Hm... chápu pohnutky, které vedly k napsání básně, ale formálně mě to nijak zvlášť neoslovuje..

ulita
16. 03. 2003
Dát tip
mě zaujal ten název... nedávno mi někdo přesně tohle řekl, a já měla trošku pocit že kecá, jak to znělo šroubovaně...:)

Endif
16. 03. 2003
Dát tip
Nepracuješ náhodou v cukrovaru? (nic ve zlým, ale chtěls hlubší kritiku :)

druhá sloka mi přijde taková...nedokončená :) báseň jednoduchá, ale pěkně vystihuje obsah...

Babetka
14. 03. 2003
Dát tip
Nádherné.... I já bych chtěla být sluncem, větrem i kapkami a nechat se hladit Tvými úsměvy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru