Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sníh

15. 03. 2003
6
0
1744
Autor
Čumák

no prolog

...řasy zasněžil
jako je zasněžila samota
ten pel je těžký
z nehmotného olova
víčka se nezvedají
spoutala je námraza
oči tak unavené sněhem
že je nelze dokázat
Usínají a brání prstům slepce
ohledat
dva pramínky svých slz...


Mr.Pidluke
18. 04. 2006
Dát tip
zejtra řeknu více, za tím jen takovej megatip.

Sanelma
02. 04. 2006
Dát tip
nemáme problemec, bez obavec:) srab rozhodně nejsi ani ždibcem těla, to jsem si z pár dnů psaní s tebou jistá. A já v životě taky nejsem rebelka z bravíčka, mluvčí anarchistů, hospodský povaleč ani permanentně nasraná...:) to zas pobavilo mě. To je jak žen aXena. psycho. jsem trochu cholerik, akorat. A jak jsem rekla, prave to co pisu, bych neudelala v zivote. Proto to pisu, abych to ze sebe vybila:)

Čumák
01. 04. 2006
Dát tip
ne, Ty mě neurážíš. nemyslím si, že jsi zlá můra :o)!, jen jsi asi permanentně nasraná. asi k tomu máš svoje důvody. třeba jsi háklivá na všechno, co (by) Tě (mohlo) utlačovat. paranoidní jsi asi taky. se mi zdá. lehce. no a co? ale nevim. neznám Tě. já jsem zlomenej srab, ty zase možná uvnitř citlivá, ale navenek "ta s tou zaťatou pěstí". to je jen můj dojem. nemame problema doufám.

Sanelma
31. 03. 2006
Dát tip
je to smutné, ale: slepec si může své slzy ohled kdykoli, leda by byl bezruký a ještě něco mě tam rozhodilo...nevím, ztratila jsem nit. Víš, strašně!!!!nerada bych tě svýma kritikama nějak urazila. Asi na tebe musím působit jako necitlivý neznaboh, který už v sobě nemá kus snílka, ale tak to není. jen je to pro mě tak osobní, že bych s tím nevylezla, páč je kolem spoustu supů, kteří by to zneužili. Anebo moje paranoa. ale každopádně je to něco úplně nového. pro mě. Číst tohle. je to hrozně citlivé a hluboké. Ale já se toho bojím, páč by mě to dostalo do příliš zranitelného stavu...

alina
10. 01. 2004
Dát tip
Nevím, jestli jsem kdy už tuhle básničku četla ... každopádně dostávám se sem AŽ či PRÁVĚ teď ...... Na první přečtení se do mě zaškrábly hluboko dovnitř ty samé dva řádky, co do ufo! Krom toho ..... nevím proč .... najednou se mi zdá ... že celý ten pocit obsažený v básničce až děsivě znám... Petulíí - kdybych byla četla už dříve, asi bych Ti tenkrát i byla oponovala ;)

alina
10. 01. 2004
Dát tip

Petula
09. 01. 2004
Dát tip
Aexian, nevím, čím to je, ale po 3/4 roce vidím básničku jinak, než předtím a dávám Ti za pravdu!
|||-_-|||
«*»

Aexian
04. 04. 2003
Dát tip
Ba ne, to je skvostné dílo. žádný zbytečný patos ani frázovitost. Má poklona...

Petula
24. 03. 2003
Dát tip
Příliš patetické.
|||-_-|||

Torolfita
17. 03. 2003
Dát tip
Plyne to poklidně. Smutek tam je, ale o tom už je život.

York
15. 03. 2003
Dát tip
je to smutné,ale je to tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru