Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Člověk

19. 03. 2003
5
0
713
Autor
P_A_V_E_L

Člověk

 

Crrr, crrr, crrr …

 

Haló?

 

Prosím!?

 

Promiňte – kam jsem se to vlastně dovolal?

 

To snad nemyslíte vážně, víte, co je hodin!?

 

Já … omlouvám se velmi, nechtěl jsem vás rušit …

 

No to je skvělý!!

 

… asi jsem si spletl číslo. Víte já …

 

Tú, tú, tú …

 

Já chtěl volat linku bezpečí.


WiruZ
21. 09. 2003
Dát tip
super napad!!!!!*/*

Heathcliff
24. 07. 2003
Dát tip
Nevšední nápad. Kam na ně chodíš? U mě máš jistě tip :)

Mooc hezký, obdivuju nápady, těch jsem zatím ušetřena. jen pokračuj

jejda ! Asi by to mohlo být údernější, ale i tak - pěkný, neotřelý nápad.

Jo, nápad super! t

woai
19. 03. 2003
Dát tip
Pišta: údernější, jo?!!! mě teda ten konec rozplesknul úplně na placku! rozběhly se myšlenky: co když si ten člověk opravdu potřeboval popovídat? co když byl ten tón (tútútú) poslední kapkou?! a já mám dnes rozdávačnou na tipy (zatím jsem ho vlepila kam jsem vlezla) - takže tip! (taky mi to připomnělo ty lidi, co se teď množej - zavolaj mi na mobil, já jejich číslo neznám, tak se neohlásím příjmením a oni taky ne a hned se ptaj, kdo že jsem já - co je jim, sakra, po tom, když se sami neuměj vůbec představit, když někam volaj?!) takže ten tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru