Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

6. dubna 2003.

31. 03. 2003
4
0
3615
Autor
Lasy

it is better to burn out than fade away

jen tak mezi řečí bych rád upozornil, že šestého dubna uplyne devět let od sebevraždy Kurta Cobaina, frontmana skupiny Nirvana a nechtěného symbolu jedné celé generace, hudebního stylu a myšlenky GRUNGE

 

Lasy



nin
07. 04. 2003
Dát tip
Monty, z Komotovky udělali takovej klub pro buzíky, kde se prodávaj mladý kluci a podle Žižkovských novin i jiných plátků tam jezděj zájemci z celý Evropy... :-( Takže je to spíš KOKOTOVKA. Z Borátu je Újezd, kde jsem se jenom natáhla k vedlejšímu stolu pro jointa a nějakej parchant mi z pod nohou uloupil během těch pár minut kabelku... Ale třeba Hrob zůstal, i když tam už neni proslulej Černej salónek :)

upřímná
05. 04. 2003
Dát tip
*** Uz ani u ty zdi to urcite nejni co bejvalo, doba se halt meni a my s ni.......

Ziggy
03. 04. 2003
Dát tip
no v Seredi byl jeden klub který se neměnil protože byl jediný a my lenivý a patřil nám tak na co něco měnit? ale pak se něco stalo co to všechno změnilo a klub zakázali načež chodíme do hospody a sme starší ...

šušpička
02. 04. 2003
Dát tip
tak vzdáme minútu ticha...fňuk

Prokletí
02. 04. 2003
Dát tip
To je jedno... nechci se handrkovat jako před rokem ;o) Měj se krásně ;o) m.

Hakim
02. 04. 2003
Dát tip
Nevím co říct... Jen přání vám všem a chuť do života

Lasy
01. 04. 2003
Dát tip
Prokleti: Nejde o to někomu nedat pokoj, pro mne proste tenhle clovek v jeden cas hodne znamenal. A je uplne jedno, jestli o tom vedel nebo nevedel, jestli mne znal nebo neznal, ja jen chtel lidem jako ja pripomenout a naznacit, ze nejsou sami . . . Lasy. PS: Loni jsem tuhle upoutavku napsal taky - schvalne se mrkni na kritiky . . .

dablik008
01. 04. 2003
Dát tip
jooooo je fakt dobre ze si nekdo vzpomene a ze nam s horsi pameti to pripomene ;o) ************************************

ulita
01. 04. 2003
Dát tip
já tenkrát probrečela pěkných pár dní...vzpomínám si jak mě máma zavolala k televizi a zeptala se, jestli to náhodou není TEN ZPĚVÁK KTERÝHO TEĎ TAK POSLOUCHÁM... a ve zprávách byl jen jeho dům obehnaný policejní páskou a spousta slov, který nedávaly smysl. Ale jestli se stal generačním symbolem, tak o tom se asi dá diskutovat...

nin
01. 04. 2003
Dát tip
Já myslím, že určitě - vono se těch symbolů urodilo za posledních 20 let dost málo, když se řekne 90. léta, automaticky mě napadne Nirvana... Monty, že byl začátek devadesátejch fantastickej? :-) A ŘEKNETE MI UŽ NĚKDO, CO JE S TĚMA DENÍKAMA? :-)

ofčátko
01. 04. 2003
Dát tip
a?

Začátek devadesátejch let byl fantastickej... fakt, myslím že to byla doba s takovým "fílingem" jako třeba svýho času šedesátý léta, mělo to hodně do sebe... jo jo... si připadám jak starej prďola nad hrobem, ale fakt, když se zastřelil Kurt, tak mi bylo NECELEJCH dvacet!!!

nin
01. 04. 2003
Dát tip
Mně eště trošku míň :) To byl fakt skvělej čas a myslim, že už nic takovýho nezažiju, ty starý kluby a tripy a hafo nový muziky a mám pocit, že ani těch fízlů nebylo tolik...

nin
01. 04. 2003
Dát tip
Mně eště trošku míň :) To byl fakt skvělej čas a myslim, že už nic takovýho nezažiju, ty starý kluby a tripy a hafo nový muziky a mám pocit, že ani těch fízlů nebylo tolik...

Jo, ty kluby, to ještě fungovali Zoufalci v Celetný, Borát na Újezdě, Alterna na Staroměstský, Komotovka... vlastně ta možná zůstala, že jo? Hrozný je, že už to asi fakt nezažijem, protože dneska přijít někam do klubu, tak si mezi těma patnáctkama přijdu jak oživlá mrtvola, ale na začátku devadesátejch to bylo jiný, to chodili pařit třeba takový ty "starý" máničky z disentu a podobnejch kruhů, prostě ta doba už taková nebude, nikdy... Někdy je mi z toho tak nějak divně mrzuto, čéče...:o(

Zly
01. 04. 2003
Dát tip
monty: tak se stavte do O., tady je pár dobrej klubů pro důchodce, věř mi, nad jednim bydlim Kobain: smutek, no.. jen se úplně děsim, co k tomu zase "připraví" za komentář v místním Rádiu Orión poblijón. Jsou tam takový trotlové děsiví dva mudratizátoři: Ona: Tak víš co je dnes za výročí, Márkůů? On: Už se známe dva roky, ne? Ona: Ale to sem nepleť bobánku, haha, dneska je výročí (slavnostním hlasem) za-s-t-ře-le-ní On: Jako že se někdo zastřelil? Ona: No jasně (nasadí profesionální moderátorský tón) dnes je neblahé výročí smrti ...bala bla Kurt Kobain On: no to je smutný, že Ona: to je, tak pustíme další písničku (Ilona Csáková)

Lasy
01. 04. 2003
Dát tip
Zly: I tak by to mohlo dopadnout . . . Lasy.

Seregil
31. 03. 2003
Dát tip
Ano.. jsem rád, že si někdo vzpomene....

Wiki
31. 03. 2003
Dát tip
já taky........

nin
31. 03. 2003
Dát tip
Už u nás vyšly ty jeho deníky?

Seregil
31. 03. 2003
Dát tip
Netuším nin... Wiki: :-)

Wopi
31. 03. 2003
Dát tip
Wiki??? A když jsem tuhle proplachoval byt Nirvanou, kdo to byl, co říkal: "vypni ten randál"? :)))

nin
31. 03. 2003
Dát tip
chachacha

Prokletí
31. 03. 2003
Dát tip
Ójé, tomu taky nikdy nedaj pokoj :-/ Ještě, že maj lidi tak krátkou paměť ;o) m.

Mathew
31. 03. 2003
Dát tip
myslíte že chtěl aby si po něm celej svět stýskal ? já myslím že ne. Když už si ho chci připomenout tak si pustím nějakou jeho desku ne ? :)

Ach ano. To byly časy... A příští rok to už bude deset let. Letí to. Kurtovi bylo tehdy MÍŇ než mě teď, bože...

Wopi
31. 03. 2003
Dát tip
jen malou poznámku - za názvem ani za datem se tečka nedělá ;-)

Zolo
31. 03. 2003
Dát tip
Bylo by lepší, kdyby do jeho smrti devět let zbývalo, ale i tak vzpomínám, poslouchám, nějak to ke mně zavanulo, netušíc o tom výročí spontánně, ...Z.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru