Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vše s Tebou a pro Tebe

21. 05. 2000
3
0
1455
Autor
Lalinka

Pokaždé když otáčíš se ke mně zády svírá se mi srdce úzkostí když nehýčkáš mě v objetí mám hned milióny starostí Pokaždé když vidím Tě odcházet nejistota přepadá mou hlavu když necítím Tě blízko u sebe tak v pochybnostech plavu A všechno stále jde jen okolo Tebe protože Ty jsi celý můj svět když padáš, padám s Tebou a při návratu jdu také zpět Chci padat, vstávat a bojovat to vše s Tebou a pro Tebe chci žít, snít a milovat to vše s Tebou a pro Tebe.
Drakkan
24. 04. 2002
Dát tip
3/5 opět to rýmování me tam moc nejde, obzvláště to Tebe, Ti atd... je toho celkem hodně... jinak hezké vyjádření...

tanganika
24. 04. 2002
Dát tip
prve dve strofy..ja neviem,osobne s tym nesuhlasim! ak niekoho naozaj milujes , tak nepochybujes! moj skromny nazor! zbytok je lepsi! basen je v kontraste! iba tolko som chcela...

Mazlík
09. 04. 2002
Dát tip
tipika

Anonym
10. 05. 2001
Dát tip
JO, Lucko tahle se ti fakt povedla

Lalinka
10. 05. 2001
Dát tip
dík holky že ste se zastavily ;) a že se líbila ;)

Tomasnusle
12. 07. 2000
Dát tip
Jo je to pekne, strasne se me libi 3 sloka a 4 je taky hezka, fakt super s Tipem

Lasy
16. 06. 2000
Dát tip
Taky sem to presne takhle prozival - neptej se co mi zbylo, ale je to v poradku - preji VAM to, moc, opravdu LASY

Miroslawek
02. 06. 2000
Dát tip
Jo tohle znám a prožívám, navíc jsme nuceni obracet se pravidelně zády a dlouho nevidět se, toužit a soužit se (láskou i pochybnostmi). Básnička je krásná, snad trochu nezralý projev, ale já v tomhle nemám, co povídat ;o)))

Merle
22. 05. 2000
Dát tip
bojím se že tohle zní spíš jako závislost, než jako láska... láska není o strachu a pochybnostech v nepřítomnosti druhýho...

Jákob
21. 05. 2000
Dát tip
Tak to by mohla být láska .... hezké

Lalinka
21. 05. 2000
Dát tip
doufam ze dotycny si to taky mysli...

Saxanka
21. 05. 2000
Dát tip
Každý to zažil a zažije a nedá se stím bojovat:o)

Stepca
21. 05. 2000
Dát tip
K těm přede mnou už nemám, co dodat. Snad jen .... taky věřím, že to tak má být.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru