Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zastavse.cz

16. 04. 2003
4
0
1105
Autor
cestovatel

 

Vážení,

 

přestavuje se Vám kulturní server se symbolickým názvem www.zastavse.cz . Chce frustrovanému člověku v tomto odcizelém a zrychleném světě, jenž řídí zákon „lépe rychleji levněji“, pootevřít jednu z mála konejšivých náručí, jež se nazývá kultura. Právě tu její část, která je hodnotnější a méně dostupnější, má www.zastavse.cz na mysli.

 

Webové stránky s podtitulem Kulturní pozastavení chtějí být maximálně aktuální, každý den přidávat nové a nové informace o tom nejzajímavějším, co kulturního se v celé České republice děje. Nezapomínají na žádný druh umění, včetně těch, jež jsou na rozhraní. Vedle aktuálního dění věnují prostor i nadčasovým fenoménům a jejich souvislostem.

 

Tento portál zahájil svou činnost začátkem tohoto roku. Není vystaven žádným finančním tlakům, opírá se pouze o ochotnickou vůli několika nadšenců. Kvůli absenci podpůrných injekcí není současná podoba serveru konečná.

Nové a nové čeká na čtenáře nejen v obsahu, ale i ve formě. Zdokonalování se bude týkat zvláště intenzivnější aktualizace, rozšíření záběru - názorově, oborově i místně,  atp. Samozřejmě se nebrání Vašim nápadům, reakcím, výtkám a už vůbec ne snaze se k nám přidat.

 

Souvislosti a dialog, na tom stojí server www.zastavse.cz. Otevřený jako dobré umělecké dílo… .

 

       Za celý tým Vás na www.zastavse.cz zve

 

       Hana Nováková

       Hannah

       hannah@zastavse.cz

 

       a

 

       Lukáš Hejlík

       LukS

       luks@zastavse.cz

  
JohnieBass
19. 04. 2003
Dát tip
Rovněž líbí se:o)

gd
18. 04. 2003
Dát tip
horní rámec je dobrej.

Wopi
18. 04. 2003
Dát tip
je to zajímavý

Woland
18. 04. 2003
Dát tip
Zas/ta/VSE? Nejaky ekonomicky server? :-)

Feeling
18. 04. 2003
Dát tip
stavím se :-)

Lasy
18. 04. 2003
Dát tip
Jako webmaster a grafik vas musim pochvalit a jako člověk vám rád poděkuji . . . Lasy*

Cirilla
17. 04. 2003
Dát tip
stavím se...

Mone
17. 04. 2003
Dát tip
Horní rámec je velmi pěkný, inspirativní, poetický.......máte tam zajímavé články, fajn nápad - stránky o kultuře :-)

Prokletí
17. 04. 2003
Dát tip
Páči sa ;o) m.

Krel
17. 04. 2003
Dát tip
jo jo:-))

papouch
17. 04. 2003
Dát tip
šup do bůů bů bůůů bůůůkmárkůů :-))

papouch
17. 04. 2003
Dát tip
Ááále ten horní rámec je WWWWWELKEJ moc

VT
16. 04. 2003
Dát tip
Mírně mne překvapuje, že tam ještě nemáte uveden odkaz na www.pismak.cz ..... pročpak ?

houba
16. 04. 2003
Dát tip
* super

Yfča
16. 04. 2003
Dát tip
Pěkné, ale opravdu ten horní rámeček překáží...

Bobísek
16. 04. 2003
Dát tip
Horní rámec zrušit! :-))

nin
16. 04. 2003
Dát tip
Fajn, ale ten horní rámec je vážně peklo...*

JosefTupý
16. 04. 2003
Dát tip
hele ji, holku jednu zelenou, Arendtovou;o) (myslím, že když server chce budit dojem výše popsaný, měl by vypadat trochu jinak, méně konforměji, takhle mne moc nezaujal...)

Mathew
16. 04. 2003
Dát tip
má to moc optimistickej design :)) nahažte tam trošku víc černé, vždyť život je UTRPENÍ ! :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru