Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chybička

18. 04. 2003
22
1
2023

Za inspiraci budiž dík jednomu z mých...kdo je vlastně mužským protějškem Můzy? Doufám, že v dohledné době najde lepší místa k přespání ;)

Zvuky noční ulice.

Dusivý kašel.

Nachladil ses.

Mramor bývá studený a ty jsi na něm včera spal.

Úplně našrot...však víš.

Měla bych ti udělat čaj s rumem.

A toho rumu tochu víc než čaje.

Měla bych přiložit ruku na čelo

a zhrozit se:

"Vždyť ty máš horečku!"

 

Sám naleješ vodu do konvice a vezmeš si teploměr...

 

Je to pitomost - nocovat na kamenné desce.

Zvlášť když můj hrob byl ten vedle...


1 názor

Kryton
29. 01. 2004
Dát tip
uz jsem to cetl snad tisickrat a nemuzu si pomoct... skvela! :o)

Kryton
29. 01. 2004
Dát tip
pokorne se omlouvam, neb jsem zapomnel na TIP

Spalena
25. 11. 2003
Dát tip
Zaťukej na kámen a vyčkej odpověď a nalej mi pár kapek vína bílého jako tvoje pleť

Adam_G
22. 10. 2003
Dát tip
Přidávám tip za pláč na špatném hrobě.

ShArKeY
18. 09. 2003
Dát tip
Umíš, ale hloubku to nemá. Ani výšku... pár frází na efekt. Umíš psát líp

Plopez
12. 09. 2003
Dát tip
Umíš Sáro. Ten protějšek můzy, uspokojil by tě Incubus?

Ta pointa je skutečně vynikající, drahá Sarah, hlavně díky ní přikládám toto tvé dílko na seznam mých nejoblíbenějších. ;)

Již dávno jsem prorokoval (byť jen v duchu), že toto bude tvé komerčně nejúspěšnější dílko, zatím tomu vše nasvědčuje... Tož uvidíme. :)))

Vzkaz pro Anatola: Skvělý odhad. Například já bych se ve svých proroctvích netrefila ani omylem :) Vzkaz pro Můzu: Děkuji.

Žíně
17. 05. 2003
Dát tip
Ta pointa byla tak překvapivá, že jsem se nejprve zasmál a pak teprve mi došlo, že je to vlastně smutná báseň. **

Páááni, ty jsi ale tajemná, jako hrad v Karpatech!! :) Tak já to udělám, jako to udělala jedna slečna, se kterou si teď píšu. Dám sem mejl: Sarah.Schwarz@seznam.cz Děj se vůle Boží :)))

mila_hanska
14. 05. 2003
Dát tip
SMS: Z jistých zdrojů se mi dostalo informací, že je vysoce pravděpodobné, že se někdy někde setkáme. Tak to pak můžem probrat. Stejně by z toho byla asi delší debata...

mila_hanska: Ty poslední tři řádky jsem možná tak docela nepochopila. Má tam být otázka? Jak já to sama beru? A co konkrétně si mám zkusit tipnout? Každopádně tisícerý dík za krásnou kritiku. Takovou si každý autor někde ve spleti vlastního mozku rád dá za pomyslnou vytrínku :)))

ABCI
13. 05. 2003
Dát tip
TIP

SMS: Rádo se děje. A bez dovolení si pošlu nějaké avízko, ju?

mila_hanska
12. 05. 2003
Dát tip
Bývá téměř zaručeným pravidlem, že v jednoduchosti je síla. Toto dílko bych považoval za nezvratný důkaz tohoto přísloví. A ještě bych konstatoval, že bývá složité stvořit něco jednoduchého a funkčního. Zajímalo by mě jak to sama bereš a co tě k tomu vedlo - jestli mívám podobné Múzy/áky. A zkus si tipnout co...

A že uhádnu, o kterou slečnu se jedná, Sári!!!!?!!! ;)))))))))))) *** m.h.: Tvůj názor je velmi výstižný! *** A_I: No tvůj samozřejmě taky, ostatně jako vždy, králíčku....

četla jsem to a chtělo se mi toho nechat a jít číst něco jinýho, ale pak mě uchvátil ten závěr :-)*

alim
04. 05. 2003
Dát tip
seklo to....zajimave..T*

Ó, tož toto je vskutku věc. Snažím se rozvzpomenout, kdy naposledy jsem se setkal s tak nečekanou pointou, avšak příznaky sklerózy se mi zjevují již tehdy, když uvažuji o včerejším dni, natož když se potřebuji v myšlenkách navrátit do prenatálního stádia svého života. Skutečně mne zaujalo, jak může z tak drsné mluvy padnout na člověka pocit veliké něhy. No, myslím, že bych o tom mohl kecat třeba půl hodinek, takže ať nezdržuju: Moc se ti to povedlo. Jeden veliký Tipouš!!!

Merci!!!!! Anatole, ty a ještě jedna nejmenovaná slečna mi děláte jenom radost :)))

Archangel
27. 04. 2003
Dát tip
Všechno, co bych k tomu řekl bylo řečeno, moc se mi to líbí a dávám ti típek ;-)

Kryton
25. 04. 2003
Dát tip
sqělá pointa :o) ale to říkají všichni. asi že to bude pravda :o)

Naja
23. 04. 2003
Dát tip
Je to dobre a to az moc, ale rozhodne to neni blbustka... Ale kazdy ma jinou predstavu o teto kategorii... Uz musim jit... zvoni :=))) *!

No, Sári - co dodat - prostě - Sarieri! :))) A típek. :D

PecKer
22. 04. 2003
Dát tip
típ

PS
21. 04. 2003
Dát tip
Joj! :o))) Ť MILUJU takovéhle pointy! (polib za mě múzáka, já líbám jen múzy, když už ony nelíbají mě :o)

Albireo
21. 04. 2003
Dát tip
Ta pointa je naprosto super! Dávám Ti čestný titul zasloužilá pointilistka. TIP

Cirilla
20. 04. 2003
Dát tip
jo*

Poetist
19. 04. 2003
Dát tip
Taková trošku odrovnávačka. Uuf, musim si to ještě přebrat.

T_O_M_
19. 04. 2003
Dát tip
Dobrá pointa. Myslím, že můžeš můze poděkovat, dobře Ti poradila... :-) jinak Tip

Squadrina
19. 04. 2003
Dát tip
Ufff! Je mi z toho podivně....Beznadějně... I přes to všechno o čem to je...připadá mi to tak nějak krásně něžný....

Daly
18. 04. 2003
Dát tip
Libi se mi to!!!drsny, ale pekny!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru