Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterek jak vyšitej

19. 04. 2003
8
0
1965
Autor
(G)eorge

Nenávidím úterýýýý!:)

 

Vezměte jedno z těch typických úterních rán, která když zahlédnete z postele, máte chuť v ní zůstat  až do smrti. Což vzhledem k tomu jak se cítíte nemusí trvat zas tak dlouho. Přidejte k němu tři a půl hodiny vynuceného spánku za celou noc a ozdobte parádní noční můrou. Protřepejte. Ještě trochu octa... Ták.

   Tak takhle se dneska cítím. Kdybych věřil na reinkarnaci, přesně vím v co bych se proměnil teď. Byl by to vymačkanej citrón.

   Jenže do školy se musí. Alespoň to ríká maminka a ta mívá většinou pravdu. Kdo ví co by se všechno stalo, kdybych dnes z té postele nevylezl. Možná by mě napadlo nejbrilantnější a nejdepresivnější čtyřverší, čímž bych se jednak proslavil a taky bych zajistil psychologům nějakou práci navíc... Nebo jsem se mohl dostat do stavu nirvany ve kterém bych setrval po zbytek života, vyjma sobot večer, rezervovaných na pokec s Dalajlámou. Taky jsem se mohl převalit a pokračovat ve spánku.  Nebo...

Nebo taky ne. Každopádně, ať jsem se tím připravil o cokoli, překonal jsem odpor k vesmíru, zemi a jednomu špinavýmu městu konkrétně, a do školy opravdu šel. Cestou jsem musel několikrát překonat nutkání zvracet, kdykoli si vzpomenu na vlastní existenci.

    Ve škole bych se jistě dozvěděl spoustu důležitých věcí, nebýt skutečnosti, že od čtení v učebnicích mě neustále rušily osoby s těmi nejprapodivnějšími jmény. Bc. Mgr. Dr. a csc. se kolem mne míhali neuvěřitelným tempem a každý po mě něco chtěl. Díky nim jsem odcházel ze vzdělávacího ústavu  opět nezkažen věděním.


Mathew
19. 07. 2003
Dát tip
na zen-buddhismus se vyser, to by ses pak mohl přiblížit leckterýmu odpornýmu beatnikovi - tsss :)

Shammann
11. 06. 2003
Dát tip
Chlapáku okamžitě vypadní studovat zen-budhismus a a a ... tak.-)

(G)eorge
11. 06. 2003
Dát tip
tož baže....

Shammann
11. 06. 2003
Dát tip
Ale presto:-)

UfoTofu
11. 05. 2003
Dát tip
Hmm, je sice neděle, ale vidím, že se mám na co těšit

Žůrek
21. 04. 2003
Dát tip
jojo...úterky....nuda Jirko

m11
20. 04. 2003
Dát tip
jojo, úterky.......... t

(G)eorge
20. 04. 2003
Dát tip
Anatar: ? Slunikiti: Pěkná myšlenečka! :))) Tom: Ď m11: A to jsou prosím každej druhej den v týdnu:)))

Wopi
19. 04. 2003
Dát tip
:)

Kodynie
19. 04. 2003
Dát tip
Hezký, nakonec ses přece jen vybatolil do školy. Já jsem byla uvědomělá a do školy jsem se vyloženě těšila každý den, asi nějaká úchylka nebo co.

Mathew
19. 04. 2003
Dát tip
skvělý :)) taky jsem vyrušován od čtení v učebnicích..jenže já si většinou čtu jenom ty předmluvy a doslovy :)) nicméně tohle mi tě odhaluje jako autora dneska docela populárních "deníčkových zápisků" za což si tipnu :)*

(G)eorge
19. 04. 2003
Dát tip
deníčky....:(

T_O_M_
19. 04. 2003
Dát tip
Tu máš tipa! Pobavilo. :-)

Sunflower
19. 04. 2003
Dát tip
ráno je ten nejhorší sen za celou noc:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru