Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věc co mi unikla

12. 06. 2003
3
0
1341

Mno , todle je naprostej škvár , napsanej jenom mym pohnutim co vidim všude okolo , jen ne u sebe . Asi si dám další pohár .....

 

Stalo se to dávno

ani nevím kdy

jediné co si pamatuji

že jsem tě tam uviděl …

 

Objevila ses jako kolibřík

ten látající diamant

měl jsem si tě chytit hned

předtím než jsi zmizela

 

Pak totiž zatáhlo se

někam ses mi ztratila

a já už tě nenašel

tak jsi ke mně byla zlá …..


Erendis
08. 04. 2004
Dát tip
Mě osobně teda tohle přijde lepší než ty dvě předchozí...celkově bych řekla, že se postupně ty dílka lepší a projasňují :-)

Sieben
19. 01. 2004
Dát tip
pěkný...škoda jen že se to stává pořád dokola...:o(

No já nevim , prostě mě občas popadne nálada, ale i přesto díky ...

neraK
17. 06. 2003
Dát tip
nezlob se, jako rymovacku bych to taky neoznacila, spis jako uvahu, ale jinak.. zlaticko, neboj, ten kolibrik se jednou objevi a neuleti, sam pristane na tve dlani a neodleti, zustane tam a bude zarit svou laskou k tobe...

Tak sem to asi holt blbě zařadil , to snad napravim , no :-)

Lysandra
17. 06. 2003
Dát tip
:) Je to krásně lehoučké s smutňoučké :) (I když ta podivná přídavná jména, co tomu dávám dozajista nebyla záměrem.) t*

815_0
15. 06. 2003
Dát tip
Rýmy tam - řekl bych - ani nejsou, a myslím, že je to lepší, než je tam křečovitě cpát - správnej přístup (ale možná nesprávné zařazení, což - myslím si, vůbec není důležité) :) Mám hodně často hodně podobný myšlenky v hlavě a líbí se mi, že se o tom píše. Ale mírně zanedbávám možná až přílišnou jednoduchost a to taky není dobře - myslím, že píšeš líp - ba - vím to (viz. Přátelství) ! Takže - piš :) A... Příště buď bystřejší - kolibříků je málo, špatně se chytaj, ale stojí to zato - zas mluvím o něčm,co dělám, ale neumím to...:) Ať štěstí přeje těm kteří v něj věří (a pomáhají mu) ! :)

xxxsoul
13. 06. 2003
Dát tip
... neni to spatne, jen ty rymy... :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru